Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Pirminis šio projekto tikslas yra stažuotojo mokslinės kompetencijos ugdymas atliekant tyrimą apie Čečėnų atsiminimus apie pastaruosius karus. Projektas leis parengti lyderiaujantį mokslinį specialistą Čečėnijos karo atminties politikos srityje. Turint omenyje ribotą publikacijų šioje srityje kiekį, Europoje pastebimas šios srities specialistų trūkumas. Projektas prisidės prie atsiminimų apie karus Čečėnijoje (1994-1996 ir 1999-2009) surinkimo ir taikos tvarumo įvertinimo. Atsiminimų svarba taikos tvarumui yra seniai nustatyta mokslininkų (Selimovic 2013, McDowell & Braniff 2014). Žinant, kokie atsiminimai yra puoselėjami, galima suprasti, ar kolektyvinė atmintis kursto etninę neapykantą ir ginkluotą konfliktą. Be to, projektas taip pat prisidės prie pirminės medžiagos apie Čečėnijos karo atsiminimus rinkimo; šios spragos mokslinėje literatūroje užpildymo. Projektas padės pagrindą tolesniems kolektyvinės atminties, konflikto ir jiems artimų sričių tyrimams.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2021-01-29
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Taip
(2021-05-04)
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Taip
(2021-05-04)
|
92.00
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
66 499,55 Eur
Prašoma finansavimo suma:
66 499,55 Eur
Sutarties informacija
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga:
2023-06-30
Sutarties pasirašymo diena:
2021-07-01
Sutarties galiojimo pabaiga:
2025-02-14
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
41 789,55
|
41 789,55
|
63 040,12
|
63 040,12
|
Stebėsenos rodiklių pasiekimai
Eilės numeris |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse |
Pasiekta reikšmė |
1
|
Įgyvendinti MTEP projektai
|
Skaičius
|
1.00
|
1.00
|
Statistika
|
2
|
Į užsienį panaudojant ESF investicijas tobulinti profesinių žinių išvykę tyrėjai
|
Skaičius
|
1.00
|
1.00
|
Statistika
|
3
|
Tyrėjai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas
|
Skaičius
|
1.00
|
1.00
|
Statistika
|
Paskutinė atnaujinimo data: 2025-07-09 07:50