BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

„Kauno marių ir Nemuno kilpų turizmo e-rinkodara"

Nr. 05.4.1-LVPA-K-808-01-0004

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Kaišiadorių rajono savivaldybės administracija
Savivaldybė Kaišiadorių raj.
Priemonė Prioritetinių turizmo plėtros regionų e-rinkodara
Prioritetas 5 PRIORITETAS. Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos
Kvietimo kodas 05.4.1-LVPA-K-808-01

Kaišiadorių rajono savivaldybė patenka į prioritetinius Lietuvos turizmo regionus, išsiskiria turizmo traukos objektų gausa, įgyvendintais viešosios turizmo infrastruktūros projektais, atliktais objektų tvarkybos darbais. Esminis Kaišiadorių rajono turizmo skatinimo prioritetas – nuoseklus turizmo traukos objektų ir veiklų populiarinimas bei aktyvi informacijos sklaida moderniomis technologijomis, todėl Kaišiadorių rajono turizmo strategijoje didelis dėmesys skiriamas elektroninei rinkodarai, kuri orientuota į viešųjų kultūros ir gamtos paveldo objektų lankomumo populiarinimą ir žinomumo didinimą. Projekto „Kauno marių ir Nemuno kilpų kilpų e-rinkodara“ tikslas - Diegiant e-rinkodaros priemones didinti kultūros ir gamtos paveldo objektų lankomumą ir žinomumą projekto įgyvendinimo savivaldybėse (Kaišiadorių, Birštono, Prienų, Kauno miesto bei Kauno rajono savivaldybėse). Projekto metu bus įgyvendinamos šios e-rinkodaros priemonės: 1. Komunikacija socialiniuose tinkluose (SMM);2. Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO);3. Reklama Google paieškos sistemoje; 4. Reklama Google vaizdinės reklamos tinkle;5. Reklama video tinkluose; 6. El. pašto rinkodara; 7. Mobilioji rinkodara; 8. Projekto interneto svetainė ir administravimas;9. E-rinkodaros turinio kūrimas.Po projekto įgyvendinimo diegiamomis e-rinkodaros priemonėmis bus siekiama didinti atvykstančių turistų skaičių, mažinti turizmo sezoniškumą, didinti kultūros ir gamtos objektų žinomumą.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2016-03-14
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2016-06-02)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2016-06-02) 80.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 341 176,47 Eur
Prašoma finansavimo suma: 290 000,00 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2019-07-29
Sutarties pasirašymo diena: 2016-07-29
Sutarties galiojimo pabaiga: 2019-10-23
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
244 265,60 207 625,76 224 000,92 190 400,78

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Įgyvendintos turizmo rinkodaros priemonės Skaičius 9.00 9.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2024-04-16 07:55

Susiję įrašai