BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Kiekvieno vaiko sudėtingų emocinių patirčių transformavimas į darželio grupės psichologinio mikroklimato gerinimą ir emocinės brandos augimą

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-02-0070

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Vilniaus lopšelis-darželis "Žiogelis"
Savivaldybė Vilniaus miesto
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-02

Tyrimai rodo, kad vaiko sudėtingos emocinių situacijų patirtys (brolio/sesers atsiradimas, darželio ar gyvenamosios vietos keitimas, tėvų skyrybos, artimųjų emigracija, ligos, netektys ir pan.) dažnai turi neigiamos įtakos jo emocinei brandai bei grupės psichologiniam mikroklimatui. Krinta vaikų motyvacija bet kokiai veiklai, sumažėja savivertė ir pasitikėjimas savimi, kyla agresija ir konfliktinės situacijos. Kiti grupės nariai dažnai negali adekvačiai suprasti tokio elgesio ir neigiamai vertina bei atstumia vaikus, kurie patiria krizinius išgyvenimus. Iki šiol nebuvo projektų ar priemonių Lietuvoje, skirtų sudėtingoms vaikų išgyvenamų emocijų patirtims ir jų transformacijai į psichologinio mikroklimato ir vaikų emocinės brandos gerinimą. Todėl šiuo inovatyviu projektu keliame tikslą transformuoti vaiko sudėtingas emocinių situacijų patirtis į darželio grupės psichologinio mikroklimato gerinimą ir emocinės brandos augimą panaudojant inovatyvius psichodramos ir veiksmo sociogramos metodus.Numatomi projekto rezultatai: vaikai išmoks suvokti savo ir kitų žmonių atliekamus vaidmenis, gebės efektyviau spręsti kylančius konfliktus, problemas ir asmeninius išgyvenimus, išmoks atpažinti ir suvokti savo ir kitų žmonių elgesio priežastis, jausmus bei emocijas, efektyviau bendraus ir bendradarbiaus. Pagrindinis šio projekto pasiekimas bus padidėjusi kiekvieno vaiko emocinė branda, empatijos jausmas ir pagerėjęs kiekvienos darželio grupės psichologinis mikroklimatas.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2019-01-28
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2019-06-04)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2019-06-04) 74.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 117 857,13 Eur
Prašoma finansavimo suma: 115 500,00 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2021-12-31
Sutarties pasirašymo diena: 2019-10-08
Sutarties galiojimo pabaiga: 2022-03-02
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
117 611,65 115 254,50 117 595,52 115 238,69

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios ikimokyklinio ugdymo mokyklos 5.00 5.00 0
2 Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios ikimokyklinio ugdymo mokyklos Skaičius 5.00 0
3 Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 55.00 60.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2024-06-24 07:53

Susiję įrašai