BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Klientų paslaugų užsakymo ir valdymo savitarnos sprendimo sukūrimas ir įdiegimas

Nr. 13.1.1-LVPA-K-860-01-0255

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas UAB "Tomegris"
Savivaldybė
Priemonė E. KOMERCIJOS MODELIS COVID-19
Prioritetas 13 PRIORITETAS. Veiksmų, skirtų COVID-19 krizei įveikti, skatinimas ir pasirengimas ekonomikos atgaivinimui
Kvietimo kodas 13.1.1-LVPA-K-860-01

UAB „Tomegris“ (toliau - įmonė) jau virš 18 metų sėkmingai veikianti, stabiliai auganti logistikos įmonė, siūlanti klientams platų paslaugų asortimentą pervežimo srityje. Įmonė specializuojasi negabaritinių krovinių pervežime, taip pat vykdo ir standartinius pervežimus vilkikais. Projekto įgyvendinimo metu norime sukurti klientų užsakymų savitarnos sprendimą, kuriame klientai galėtų užsisakyti paslaugas, matytų užsakymų statusą, galėtų pateikti ir gauti įvairią informaciją, įskaitant ir važtaraščius (CRM) bei sąskaitas už suteiktas paslaugas. Šį savitarnos sprendimą integruosime su mūsų verslo valdymo sistema, kad būtų užtikrintas automatizuotas dvipusis klientams ir įmonei reikalingų duomenų apsikeitimas tarp savitarnos sprendimo ir veiklos valdymo sistemos bei veiklos valdymo sistemoje duomenys iš savitarnos sprendimo būtų apdorojami kiek įmanoma labiau automatiniu būdu.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2021-09-17
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2021-12-28)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2021-12-28) 60.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 65 812,50 Eur
Prašoma finansavimo suma: 49 359,37 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia: 2021-08-02
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2022-12-10
Sutarties pasirašymo diena: 2022-02-11
Sutarties galiojimo pabaiga: 2022-12-28
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
65 812,50 49 359,37 65 812,50 49 359,37

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Subsidijas gaunančių įmonių skaičius Įmonės 1.00 1.00
2 Investicijas gavusios įmonės pajamų padidėjimas Procentai 49.20 0.00
3 Privačios investicijos, atitinkančios viešąją paramą įmonėms (subsidijos) Eur 16453.13 16453.13

Paskutinė atnaujinimo data: 2025-07-11 07:50

Susiję įrašai