BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

"Klientų savitarnos sistemų diegimas internetinėje parduotuvėje"

Nr. 13.1.1-LVPA-K-860-01-0093

Paraiškos būsena:
Nutrauktas
Vykdytojas UAB "ZOOP"
Savivaldybė
Priemonė E. KOMERCIJOS MODELIS COVID-19
Prioritetas 13 PRIORITETAS. Veiksmų, skirtų COVID-19 krizei įveikti, skatinimas ir pasirengimas ekonomikos atgaivinimui
Kvietimo kodas 13.1.1-LVPA-K-860-01

UAB ZOOP yra spaudos ant tekstilės paslaugas teikianti labai maža įmonė, kuri iki šiol neturi įsidiegusi klientų savitarnos aptarnavimo sistemos, leidžiančios vartotojui savarankiškai susimaketuoti ir įsigyti tekslilės gaminių su norimu dizainu einamuoju laiku. Projekto metu yra siekiama sukurti ir įdiegti šiuolaikines klientų savitarnos ir užsakymų valdymo elektronines sistemas, leidžiančias vartotojui kurti ir maketuoti spaudos dizainą ant įmonėje parduodamų tekstilės gaminių bei gauti išsamią užsakymo būsenos sekimo informaciją. Tikslui pasiekti ir įgyvendinti keliamas uždavinys: sukurti bei pritaikyti klientų savitarnos bei užsakymų valdymo elektronines sistemas, spaudos ant tekstilės gaminių maketavimui bei užsakymo būsenos sekimui. Diegiami sprendimai reikalingi tam, kad racionalizuotųsi įmonės darbas bei būtų pasiektas kuo didesnis efektingumas, taip sumažinant išlaidų kaštus, o vartotojui pateikiant žemas kainas, efektyvų ir greitą norimų paslaugų ir prekių įsigyjimą.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2021-09-16
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2021-12-28)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2021-12-28) 24.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 30 000,00 Eur
Prašoma finansavimo suma: 22 500,00 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2022-11-11
Sutarties pasirašymo diena: 2022-03-10
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
30 000,00 22 500,00

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Privačios investicijos, atitinkančios viešąją paramą įmonėms (subsidijos) Eur 7500.00 0
2 Investicijas gavusios įmonės pajamų padidėjimas Procentai 32.99 0
3 Subsidijas gaunančių įmonių skaičius Įmonės 1.00 0

Paskutinė atnaujinimo data: 2023-12-01 07:53

Susiję įrašai