Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Projektu siekiama ugdyti jaunojo tyrėjo kompetencijas atliekant mokslinį tyrimą. Projekto tikslas ištirti kognityviąsias metaforas Lietuvos socialinėse reklamose. Tikslui pasiekti keliami tokie uždaviniai: a. atlikti pagrindinių KMT (Kognityviųjų metaforų teorijos) sąvokų analizę, padaryti pagrindinių šios srities tyrimų apžvalgą ir pateikti apibendrinimus;b. sudaryti tyrimui reikalingą socialinių reklamų duomenų bazę;c. surinktą medžiagą suklasifikuoti pagal pasirinktus kriterijus (tematinės socialinių reklamų sritys, metaforų tipai, t.t.);d. nustatyti tendencijas, pakomentuoti metaforų funkcijas Lietuvos socialinėse reklamose, pateikti savo įžvalgas, rekomendacijas.Darbo rezultatas - Lietuvos socialinėse reklamose veikiančių kognityviųjų metaforų analizė pagrįsta mokslinės literatūros apžvalga.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2020-07-30
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Taip
(2020-10-08)
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Taip
(2020-10-08)
|
41.00
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
2 974,00 Eur
Prašoma finansavimo suma:
2 974,00 Eur
Sutarties informacija
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga:
2021-04-30
Sutarties pasirašymo diena:
2020-11-03
Sutarties galiojimo pabaiga:
2021-06-16
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
2 974,00
|
2 974,00
|
2 974,00
|
2 974,00
|
Stebėsenos rodiklių pasiekimai
Eilės numeris |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse |
Pasiekta reikšmė |
1
|
Tyrėjai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas
|
Skaičius
|
1.00
|
1.00
|
Statistika
|
Paskutinė atnaujinimo data: 2025-03-22 07:49