BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Kultūros paveldo apsaugos procesų optimizavimas bei kultūros vertybių registro funkcionalumų gerinimas, siekiant teikti efektyvesnes paslaugas

Nr. 10.1.3-ESFA-V-918-01-0011

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Kultūros paveldo departamentas prie Kultūros ministerijos
Savivaldybė Vilniaus miesto
Priemonė Viešojo administravimo subjektų iniciatyvos, skirtos paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimui
Prioritetas 10 PRIORITETAS. Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas
Projekto sąrašo numeris 10.1.3-ESFA-V-918-01

Įgyvendinus šį projektą ir papildžius KVR 1010 kultūros paveldo objektų bei 25 kultūros paveldo vietovių duomenimis, vertingųjų savybių šioms kultūros vertybėms nustatymo ir patikslinimo KVR terminas sutrumpėtų nuo 6 metų iki 3 metų, o priimant administracinius sprendimus ir teikiant paslaugas, susijusias su konkrečiu kultūros paveldo objektu ar kultūros paveldo vietove (jau esant patikslintiems KVR duomenims), jų įvykdymo terminas sutrumpėtų nuo 3-12 mėn. iki 0,5-1 mėn. (patikslinti duomenys KVR būtų automatiškai sugeneruojami į vertinimo tarybos aktą, kuris per įmanomai trumpiausią terminą būtų patvirtinamas nekilnojamojo kultūros paveldo vertinimo taryboje). Projekto tikslas yra tiesiogiai orientuotas į kultūros paveldo objektų savininkams (valdytojams), investuotojams, projektuotojams bei kitiems atestuotiems nekilnojamojo kultūros paveldo apsaugos specialistams, valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų kultūros paveldo apsaugos specialistams bei paveldu besidomintiems asmenims teikiamų KPD paslaugų kokybės tobulinimą KVR duomenų turinio prieinamumo, kaip kompleksinės teikiamų paslaugų esminės dalies, aspektu. Projekto tikslas ir uždaviniai yra grindžiami specialistų ir paslaugų vartotojų poreikiu gauti paslaugas efektyviausiu būdu bei optimizuoti KPD teikiamų paslaugų, tiesiogiai susijusių su KVR duomenimis, teikimą laiko ir finansinių kaštų aspektais. Vykdant projektą bus atliekama teisės aktų analizė, funkcijų analizė ir pateikti pasiūlymai dėl kultūros paveldo apsaugą ir paslaugų teikimą reglamentuojančių teisės aktų pakeitimo, siekiant išgryninti KPD ir kitų kultūros paveldo apsaugos srityje veikiančių institucijų vykdomas funkcijas ir patobulinti kultūros paveldo srities paslaugų teikimo teisinį reglamentavimą, kuris sudarytų prielaidas vartotojų lūkesčius bei darnios plėtros principus atitinkančių, efektyvių paslaugų teikimui.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2018-10-19
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip
2. Naudos ir kokybės vertinimas Netaikoma 0.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 1 001 968,40 Eur
Prašoma finansavimo suma: 999 620,40 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia: 2018-10-22
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2023-08-02
Sutarties pasirašymo diena: 2019-01-29
Sutarties galiojimo pabaiga: 2023-10-31
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
996 857,43 994 189,43 829 052,86 826 833,97

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų, pagal veiksmų programą ESF lėšomis įgyvendinusių paslaugų ir (ar) aptarnavimo kokybei gerinti skirtas priemones, dalis Procentai 100.00 100.00
2 Viešojo valdymo institucijos, pagal veiksmų programą ESF lėšomis įgyvendinusios paslaugų ir (ar) aptarnavimo kokybei gerinti skirtas priemones Skaičius 2.00 2.00
3 Viešojo valdymo institucijų darbuotojai, kurie dalyvavo pagal veiksmų programą ESF lėšomis vykdytose veiklose, skirtose stiprinti teikiamų paslaugų ir (ar) aptarnavimo kokybės gerinimui reikalingas kompetencijas Skaičius 50.00 52.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2024-12-21 07:55

Susiję įrašai