BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

"Kuriu pamokas ir savo ateitį pats!"

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-01-0015

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Alytaus šv. Benedikto gimnazija
Savivaldybė Alytaus miesto
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-01

Remiantis pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo (PUPP) rezultatais abiejose besitobulinančiose mokyklose su daugiausiai sunkumų 10 klasės mokiniai susiduria gimtosios Lietuvių kalbos pamokose. Abiejų besitobulinančių mokyklų mokinių pasiekimų rezultatai yra žemiau šalies vidurkio. Identifikuotos galimos to priežastys apima nepakankamą dešimtokų skaitymą, o remiantis literatūra, yra žinoma (pvz., Gisler & Eberts, 2006), kad minčių struktūravimo gebėjimai ir vartojamo žodyno platumas tiesiogiai priklauso nuo to kiek paaugliai skaito. Projekto "Kuriu pamokas ir savo ateitį pats!" metu bus siekiama, kad per du projekto įgyvendinimo metus besikonsultuojančiose projekto mokyklose 10 klasės mokinių dalis, kurie pasiekia aukštesnįjį rašymo gebėjimų lygį padidėtų apie 12 proc. ir pasiektų šalies vidurkį. Šio tikslo bus siekiama įgyvendinant dvi ugdymo proceso (devintų klasių moksleivių) organizavimo inovacijas besitobulinančiose mokyklose. (1) Mokinių įtraukimas į ugdymo proceso organizavimą į pamokų planą įtraukiant pačių mokinių ruošiamas ir vedamas pamokas. Mokytojas šiame procese įtraukiamas kaip patarėjas ir pagalbininkas, tačiau informacijos ir metodų paiešką atlieka patys mokiniai. (2) Karjeros konsultavimo ir pozityvios jaunimo raidos skatinimo sistemos įdiegimas. Tai papildomos profesinio ugdymo pamokos, kurios sukurs moksleiviams daugiau galimybių skaityti, bet ir leis iš anksto pradėti galvoti apie savo ateitį, karjerą, tikslus ir lūkesčius bei žingsnius, kuriuos turės padaryti, kad pasiektų savo tikslus.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2017-07-27
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2017-10-24)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2017-10-24) 62.13
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 46 116,21 Eur
Prašoma finansavimo suma: 45 193,89 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2019-12-11
Sutarties pasirašymo diena: 2017-12-11
Sutarties galiojimo pabaiga: 2020-02-06
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
43 569,90 42 698,50 43 569,67 42 698,27

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios mokyklos Skaičius 2.00 2.00
2 Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 20.00 29.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2024-04-19 07:51

Susiję įrašai