BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Kūrybinės dirbtuvės: studentų verslumo ir kūrybiškumo ugdymas Šiaurės, Vidurio ir Pietų Lietuvoje (Creative Lab)

Nr. 09.3.1-ESFA-K-731-01-0002

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Vytauto Didžiojo universitetas
Savivaldybė Kauno miesto
Priemonė STUDIJŲ KOKYBĖS GERINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.3.1-ESFA-K-731-01

Projekto Creative LAB tikslas - ugdyti studentų verslumo ir kūrybiškumo kompetencijas Šiaurės, Vidurio ir Pietų Lietuvos aukštosiose mokyklose. Projektas "Creative LAB" yra unikalus ir inovatyvus, nes jaunimo verslumo ugdyme taikomos metodikos remiasi gerųjų pasaulinių verslumo ugdymo praktikų analize (Berkeley university, Stanford university, Harvard‘o I-Lab, Oxford Said business school, Berkeley Center for Entrepreneurship & Technology, Alto Design factory, Skandinavijos ir UK verslumo ugdymo modeliai). Verslumo, kūrybiškumo bei socialinio verslumo ugdymo kompetencijos paremtos naujausiomis pasaulinėmis metodikomis (Business Model canvas, Business Model You, Lego Serious Play, Design Thinking, NLP ir Narrative approach) praktiniu naudojimu ugdant jaunimo verslumo kompetencijas bei adaptacija Lietuvos kontekste. (2017 m. VšĮ VDU Verslo Praktikų centro “Verslumo akademija” atrinkta tarp 50 geriausių gerosios praktikos atvejų Europoje ir pasaulyje “UNIVERSITY – BUSINESS COOPERATIONS” srityje. (www.ub-cooperation.eu). Nuo 2014 m. įgyvendinta ir sukurta verslumo ugdymo platforma, jungianti virš 50 verslo ir socialinių partnerių, kurioje mokymus praėjo virš 600 studentų bei moksleivių. Idiegtas unikalus įmonės ar socialinės problemos (atvejo) sprendimo modelis, kuris remiasi iššūkių sprendimu tarpdisciplininėje komandoje. Tai interaktyviausia veikla, kurios metu studentai aktyviai bendradarbiauja su įmonėmis ar socialiniais partneriais ir sprendžia jų pateiktus iššūkius. Komandos yra formuojamos iš įvairių krypčių studentų, kurie kartu su mentorių ir koordinatorių komanda mokosi analizuoti problemas ir kelti idėjas. Viso dalyvaus 330 asmenų (297 studentų ir 33 dėstytojų). Veiklos apims studentus iš 5 studijų krypčių. Projekto trukmė: 28 mėn.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2017-07-27
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2017-11-10)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2017-11-10) 83.46
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 314 630,39 Eur
Prašoma finansavimo suma: 298 898,79 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2020-12-31
Sutarties pasirašymo diena: 2017-12-19
Sutarties galiojimo pabaiga: 2021-04-01
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
248 257,35 235 844,48 245 457,20 233 184,34

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Studentai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 297.00 315.00
2 Dėstytojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 33.00 33.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2024-11-03 07:54

Susiję įrašai