Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Visos bendrovės be išlygų stengiasi aiškiai apibrėžtose tikslinėse rinkose maksimaliai pajusti klientą, jį aptarnauti ir maksimaliai patenkinti jo poreikius. Sistema turėtų būti sudaryta taip, kad kiekvienas organizacijos narys klientams tiektų aukščiausios kokybės bei didelės vertės gaminius ar paslaugas bei siektų, kad klientai būtų visiškai patenkinti. Tik tokiu atveju, organizacijos gali tikėtis, kad rūpinimasis savo klientais joms suteiks galimybę užimti didesnę rinkos dalį, kas savo ruožtu atneš didesnius pelnus.
Įmonės rinkodara ir ypatingai jos atšaka internetinė rinkodara - galinga prekių ir/ar produktų pristatymo tikslinei auditorijai priemonė. Internetas - tai ta vieta, kur prekė ir paslauga gali būti pristatyta labai pigiai, išradingai ir konkrečiai tikslinei auditorijai, sulaukiant iš klientų greito atgalinio ryšio.
Įmonės rinkodara ir internetinė rinkodara - tai nesibaigiantis procesas, prie kurio reikia pastoviai dirbti ir nuolat suteikti darbuotojams naujų kompetencijų. Skaitmeninė rinkodara plečiasi nuolat ir jos tempai kiekvienais metais stiprėja. Dirbantys šioje srityje kasdien susiduria su naujais iššūkiais ir galimybėmis, todėl su šioje srityje dirbantiems darbuotojams nuolatos reikia mokytis ir įgyti naujų kompetencijų.
Teikiamo projekto tikslas – įvairių darbuotojų įmonės rinkodaros ir internetinės rinkodaros kompetencijų tobulinimas darbo vietoje.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2017-02-21
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Ne
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
|
0.00
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
433 521,00 Eur
Prašoma finansavimo suma:
303 464,70 Eur
Sutarties informacija
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
0,00
|
0,00
|
0,00
|
0,00
|