BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

LEAN modelio diegimas Šiaulių m. ikimokyklinėse įstaigose

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-02-0067

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Šiaulių lopšelis-darželis "Coliukė"
Savivaldybė Šiaulių miesto
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-02

LEAN vadybos sisteminis taikymas padės panaikinti esmines priežastis, kurios lemia sąlyginai žemesnius ugdytinių pasiekimus. Projekto tikslas yra ženklai pagerinti pamatuojamus ugdytinių pasiekimus, nuolat taikant LEAN vadybos metodus ir susikuriant jiems vidinę kompetenciją, kai sertifikuoti darbuotojai pasiekią tokią kvalifikaciją, kad projektui pasibaigus patys be išorinių konsultantų gali mokyti kitus darbuotojus. Projekto metu penkiose veiklą tobulinančiose Šiaulių miesto ikimokyklinio ugdymo įstaigose bus diegiami trys ikimokyklinio ugdymo įstaigoms aktualiausi metodai: susirinkimų ir problemų kėlimo (Asaichi), problemų sprendimo (PDSA) ir visų darbuotojų įtraukimo patobulinimo idėjų teikimo dėka (Kaizen Teian). Susirinkimų ir problemų kėlimo sistema (Asaichi) suteiks organizacijai gebėjimą sistemiškai, remiantis faktais, duomenis, kasdien stebėti, valdyti ir reaguoti į ugdymo kokybės problemas arba į galimybes ją tobulinti. Tad, kai tik bus pastebėtos ugdymo spragos ar problemos, įstaiga tai sužinos iš karto ir kitų metodų pagalba galės kurti sprendimus. Darbuotojų įtraukimo metodika (Kaizen Teian) ženkliai padidina pedagogų įsitraukimą, jie supranta kodėl, kaip, kaip ir kur galima tobulinti ugdymo veiklas šalinant nuostolius ugdymo procese. Ši metodika ypatingai palankią aplinką darbuotojų kūrybingumui nukreipia į konkretų tikslą. Tad įvaldę šia metodiką pedagogai siūlės idėjas vaikų ugdymo kokybei pagerinti, laiko švaistymui sumažinti, vaikų saugumui padidinti. Visi tie veiksmai leidžia pasiekti geresnių ugdymo rezultatų. Problemų sprendimų metodikos (PDSA) pagalba pedagogai mokomi sistemiškai ir išsamiai spręsti problemas. Projekte pirmiausia dėmesys bus nukreiptas į ugdymo pažangos didinimo sprendimus, tad esminių problemų išsprendimas prisidės prie gerėjančių rezultatų. Projekto pareiškėjai tiki, kad LEAN vadybos metodologija gali ženkliai pagerinti ugdytinių pasiekimus, nes yra puikių pavyzdžių užsienio šalyse.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2019-01-28
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2019-06-04)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2019-06-04) 72.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 117 857,00 Eur
Prašoma finansavimo suma: 115 500,00 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2022-09-02
Sutarties pasirašymo diena: 2019-10-08
Sutarties galiojimo pabaiga: 2022-11-28
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
59 857,14 58 659,99 60 412,89 59 215,74

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 115.00 115.00
2 Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios ikimokyklinio ugdymo mokyklos Skaičius 5.00 0

Paskutinė atnaujinimo data: 2025-02-05 07:52

Susiję įrašai