Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
LEAN vadybos sisteminis taikymas prisidės gerinant ugdytinių pasiekimus. Projekto tikslas yra užtikrinti aukštesnius pamatuojamus ugdytinių pasiekimus, nuolat taikant LEAN vadybos metodus ir sudaryti sąlygas darbuotojams įgyti naujas kompetencijas, kai sertifikuoti darbuotojai pasiekia tokius profesinius gebėjimus ir kvalifikaciją, kad projektui pasibaigus, patys, be išorinių konsultantų gali mokyti kitus darbuotojus, kaip siekti ugdytinių pasiekimų gerinimo. Projekto metu 6 veiklą tobulinančiose Klaipėdos miesto ikimokyklinio ugdymo įstaigose bus diegiami 3 ikimokyklinio ugdymo įstaigoms aktualiausi metodai: susirinkimų ir problemų kėlimo (Asaichi), problemų sprendimo (PDSA) ir visų darbuotojų įtraukimo į idėjų generavimą (Kaizen Teian). Susirinkimų ir problemų kėlimo sistema (Asaichi) suteiks organizacijai gebėjimą sistemiškai, remiantis faktais, duomenis, kasdien stebėti, valdyti ir reaguoti į ugdymo kokybės problemas arba į galimybes jas tobulinti. Tokiu atveju, kai bus pastebėtos ugdymo spragos, įstaiga tai sužinos iš karto ir kitų metodų pagalba galės ieškoti sprendimų. Darbuotojų įtraukimo metodika (Kaizen Teian) ženkliai padidina pedagogų įsitraukimą, jie supranta kodėl, kaip ir kur galima tobulinti ugdymo veiklas, šalinant nuostolius ugdymo procese. Ši metodika darbuotojų kūrybingumą nukreipia į konkretų tikslą. Tad įvaldę šia metodiką, pedagogai siūlys idėjas vaikų ugdymo kokybei pagerinti, laiko sąnaudoms sumažinti, vaikų saugumui padidinti. Visi šie veiksmai leis pasiekti geresnių ugdymo(si)rezultatų. Problemų sprendimų metodikos (PDSA) pagalba pedagogai bus mokomi sistemingai ir išsamiai spręsti problemas. Projekte pirmiausia dėmesys bus nukreiptas į ugdymo pažangos didinimą, tad esminių problemų išsprendimas prisidės prie gerėjančių ugdytinių rezultatų. Projekto pareiškėjai tiki, kad LEAN vadybos metodologija gali ženkliai pagerinti ugdytinių pasiekimus, nes yra puikių pavyzdžių užsienio šalyse.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2019-01-28
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Taip
(2019-06-04)
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Taip
(2019-06-04)
|
70.00
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
117 857,00 Eur
Prašoma finansavimo suma:
115 500,00 Eur
Sutarties informacija
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga:
2022-09-30
Sutarties pasirašymo diena:
2019-11-28
Sutarties galiojimo pabaiga:
2022-12-08
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
73 038,62
|
71 577,85
|
73 038,62
|
71 577,85
|
Stebėsenos rodiklių pasiekimai
Eilės numeris |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse |
Pasiekta reikšmė |
1
|
Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios ikimokyklinio ugdymo mokyklos
|
Skaičius
|
6.00
|
0
|
Statistika
|
2
|
Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas
|
Skaičius
|
120.00
|
121.00
|
Statistika
|
Paskutinė atnaujinimo data: 2025-03-15 07:52