BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Lietuvių kalbos mokausi kitaip!

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-01-0006

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Klaipėdos "Gabijos" progimnazija
Savivaldybė Klaipėdos miesto
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-01

Klaipėdos "Gabijos" ir Tauragės Martyno Mažvydo progimnazijų projekto "Lietuvių kalbos mokausi kitaip!" tikslas - pagerinti 8 klasės mokinių rašymo pasiekimus sukuriant elektroninių užduočių, skirtų atlikti planšetiniais kompiuteriais, sistemą. Kadangi rašymo įgūdžiai neatsiejamai susiję su skaitymo patirtimis, rašymo pasiekimus bus siekiama pagerinti kuriant užduotis, ugdančias mokinių rašymo ir skaitymo gebėjimus. Mokytojai per dvejus metus sukurs 112 trijų lygių užduočių komplektų 7 ir 8 klasėms, atitinkančių Lietuvių kalbos ir literatūros pagrindinio ugdymo bendrojoje programoje numatytą kalbos sistemos pažinimo bei literatūrinio ugdymo turinio apimtį. Mokiniai aktyviai dirbs pamokų metu naudodami planšetinius kompiuterius. Elektroninių užduočių atlikimas, galimybė pasirinkti lygį, atitinkantį mokinio galias, motyvuos mokinius, leis efektyviau išnaudoti pamokos laiką, kai kurių užduočių automatizuoti ir nedelsiant gaunami atsakymai bei įvertinimai padidins grįžtamosios informacijos efektyvumą. Elektroninės užduotys įgalins mokinius įsivertinti, savarankiškai taisyti klaidas, o mokytojas turės daugiau laiko individualiai konsultuoti mokinius. Mokytojai, dalyvaudami projekto veiklose, tobulins kvalifikaciją ir įgis darbo su skaitmeninėmis technologijomis, užduočių individualizavimo bei diferencijavimo įgūdžių. Keisis mokytojų supratimas apie šiuolaikinio mokytojo vaidmenį pamokoje, tobulės darbo metodai, kurie taps patrauklesni mokiniams.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2017-07-24
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2017-10-24)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2017-10-24) 58.32
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 47 599,57 Eur
Prašoma finansavimo suma: 46 200,00 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2019-12-14
Sutarties pasirašymo diena: 2017-12-14
Sutarties galiojimo pabaiga: 2020-03-09
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
46 247,67 45 322,71 46 247,67 45 322,71

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios mokyklos Skaičius 2.00 2.00
2 Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 13.00 13.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2024-05-23 07:54

Susiję įrašai