Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Projekte veiklą tobulinančias mokyklas vienija bendra problema: lėtas 4 klasių mokinių rašymo pasiekimų rezultatų gerėjimas lyginant paskutiniųjų metų duomenis. Pradinės mokyklos susijungė į bendrą grupę projekte siejamos bendro tikslo: siekti spartesnio teigiamo 4 klasių mokinių rašymo pasiekimų rezultatų pokyčio bei bendru susitarimu veikti drauge tobulinant savo veiklą. Tradicinis ugdymas, kai visiems mokiniams bandoma taikyti tą pačią mokymo programą, slopina individualumą ir iniciatyvas bei varžo talentus, todėl šiuo metu vis daugiau domimasi alternatyviais vaikų ugdymo metodais. Inovatyvi šio projekto idėja - alternatyvių ugdymo metodų principais paremtas, integralus, visumą apimantis lietuvių kalbos ugdymo kokybės gerinimas. Taikant integralaus ugdymo principus, naujausius žinių perdavimo ir įsisavinimo metodus, naudojant kultūrinio ugdymo elementus, bendradarbiaujant švietimo ir kultūros įstaigoms, įtraukiant mokyklų bendruomenę, gerinant mokyklos mikroklimatą bus sukurtos prielaidos per lietuvių kalbos ugdymą plėtoti kultūrinę patirtį ir per kuriamą kultūrinę patirtį gerinti lietuvių kalbos ugdymo (konkrečiai–rašymo) rezultatus. Visų šių būdų, elementų ir principų visuma bei tinkamas jų derinimas įvairiose projekto veiklose užtikrins netradicinį ir inovatyvų lietuvių kalbos ugdymo kokybės gerinimą, dėl ko įgyvendinus projektą bus pasiektas jo tikslas ir rezultatas: spartus teigiamas 4 klasių mokinių rašymo pasiekimų pokytis visose projekte veiklą tobulinančiose mokyklose. Netradiciniais ir inovatyviais metodais gerinama lietuvių kalbos ugdymo kokybė, lietuvių kalbos pradinio ugdymo bendrosios programos įgyvendinimas alternatyviais metodais, aktyvus mokyklų bendruomenių telkimas projekte, bendradarbiavimas su įvairiomis švietimo ir kultūros įstaigomis ne tik paskatins tikslinės grupės mokinių rašymo pasiekimų spartesnį pokytį, bet ir pagerins mokyklų mikroklimatą, ugdymą padarys inovatyvų, diferencijuotą, motyvuojantį, skatinantį iniciatyvas bei talentus.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2017-07-31
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Taip
(2017-10-24)
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Taip
(2017-10-24)
|
48.44
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
47 137,24 Eur
Prašoma finansavimo suma:
46 194,49 Eur
Sutarties informacija
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga:
2019-12-14
Sutarties pasirašymo diena:
2017-12-14
Sutarties galiojimo pabaiga:
2020-03-16
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
46 981,10
|
46 041,47
|
46 969,58
|
46 030,18
|
Stebėsenos rodiklių pasiekimai
Eilės numeris |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse |
Pasiekta reikšmė |
1
|
Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios mokyklos
|
Skaičius
|
2.00
|
2.00
|
Statistika
|
2
|
Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas
|
Skaičius
|
12.00
|
16.00
|
Statistika
|
Paskutinė atnaujinimo data: 2025-06-30 07:50