Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Šio projekto tikslas – skatinti atvykstamąjį turizmą ir atsakingą turizmą, vykdant gamtos ir kultūros objektų ir turizmo maršrutų, trasų, kultūros kelių rinkodarą Italijos, Prancūzijos, Ispanijos, Belgijos ir Nyderlandų rinkose ir organizuojant turizmo renginius Lietuvoje visų atvykstamojo turizmo rinkų atstovams.Atsakingas turizmas projekto metus bus skatinamas:• naudojant kompleksines turizmo rinkodaros priemones, kurias numatoma įgyvendinti Italijos ir Prancūzijos turizmo rinkose,: • organizuojant reklamines kampanijas Ispanijos, Belgijos ir Nyderlandų rinkose, • rengiant pažintinius turus po Lietuvą Italijos, Prancūzijos, Ispanijos, Belgijos ir Nyderlandų žurnalistams bei turizmo spec.,• dalyvaujant tarptautinėse turizmo parodose Prancūzijoje,• organizuojant turizmo renginius Ispanijos rinkoje bei • organizuojant turizmo renginius Lietuvoje Vokietijos, Jungtinės Karalystės, Švedijos, Italijos, Prancūzijos, Norvegijos ar kitų atvykstamojo turizmo rinkų atstovams.Veiklų metu bus pristatoma Lietuva su tikslu supažindinti su tarpkultūriniais skirtumais, skatinti toleranciją, atskleisti turistus priimančių bendruomenių sociokultūrinį autentiškumą, pristatyti jos gamtos ir kultūros paveldą. Projekto unikalumas ir išskirtinumas atskleidžiamas per veiklas, kurios orientuotos į Lietuvos populiarinimą ir žinomumą, skatina atsakingą turizmą. Planuojama įgyvendinti ne mažiau kaip 39 turizmo rinkodaros priemonių (16 kompleksinių rinkodaros priemonių + 7 reklaminės kampanijos + ne mažiau kaip 9 pažintinių turų serijos žurnalistams ir turizmo specialistams + 3 turizmo parodos + 2 turizmo renginiai Ispanijos rinkoje + 2 turizmo renginiai Lietuvoje).Projekto veiklos bus vykdomos įgyvendinant 2014-2020 m. ES fondų investicijų veiksmų programos 5 prioriteto "Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos" priemonę 05.4.1-LVPA-V-812 "Nacionalinių turizmo maršrutų, trasų ir produktų rinkodara bei turizmo infrastruktūros plėtra".
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2016-04-06
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Taip
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Netaikoma
|
0.00
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
1 143 987,79 Eur
Prašoma finansavimo suma:
1 143 987,79 Eur
Sutarties informacija
Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia:
2016-02-01
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga:
2021-12-26
Sutarties pasirašymo diena:
2016-07-04
Sutarties galiojimo pabaiga:
2021-08-25
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
1 123 861,91
|
1 123 861,91
|
1 103 817,53
|
1 103 817,53
|
Stebėsenos rodiklių pasiekimai
Eilės numeris |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse |
Pasiekta reikšmė |
1
|
Įgyvendintos turizmo rinkodaros priemonės
|
Skaičius
|
39.00
|
39.00
|
Statistika
|
Paskutinė atnaujinimo data: 2024-12-21 07:55