BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Lietuvos gamtos ir kultūros paveldo objektų (išteklių) pristatymas Lietuvos ir užsienio atvykstamojo turizmo rinkoms

Nr. 05.4.1-LVPA-V-812-03-0001

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Viešoji įstaiga "Keliauk Lietuvoje"
Savivaldybė
Priemonė Nacionalinių turizmo maršrutų, trasų ir produktų rinkodara bei turizmo ženklinimo infrastruktūros plėtra
Prioritetas 5 PRIORITETAS. Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos
Projekto sąrašo numeris 05.4.1-LVPA-V-812-03

Projekto tikslas - skatinti atsakingą turizmą ir atvykstamąjį turizmą, didinti Lietuvos kultūros ir gamtos paveldo objektų (išteklių) aktualumą, lankomumą ir žinomumą, visuomenės informuotumą apie juos supančią aplinką, vykdant šių objektų (išteklių), nacionalinių turizmo maršrutų, trasų, kultūros kelių rinkodarą Lietuvos ir užsienio atvykstamojo turizmo rinkoms.Projekto įgyvendinamos veiklos:1) Turizmo rinkodaros priemonių įgyvendinimas Izraelio ir Japonijos rinkose, 2) Dalyvavimo tarptautinėje turizmo parodoje Izraelyje organizavimas,3) Pažintinių turų Lietuvoje žiniasklaidos atstovams ir turizmo specialistams iš Lietuvos ir iš prioritetinių užsienio atvykstamojo turizmo rinkų, organizavimas,4) Reklamos kampanijų atvykstamojo turizmo rinkose įgyvendinimas,5) Komunikacijos užsienio rinkose vykdymas,6) Turizmo rinkos tyrimų paslaugos Vokietijoje ir Jungtinėje Karalystėje, 7) Lietuvos kultūros paveldo per gastronomiją studija/analizė, 8) Mokymai ir konsultacijos Lietuvos turizmo specialistams. Projekte bus pasiektos 4 rinkodaros priemonės Izraelio ir Japonijos rinkose, bus įgyvendinti pažintiniai turai ne mažiau kaip 94 Lietuvos ir užsienio rinkų žiniasklaidos atstovams ir turizmo specialistams, sudalyvauta tarptautinėje IMTM turizmo parodoje Izraelyje, įgyvendinta 19 reklamos kampanijų, pasiekti 4 komunikacijos rodikliai, atlikti tyrimai Vokietijos ir Jungtinės Karalystės rinkose, atlikta Lietuvos kultūros paveldo per gastronomiją studija/analizė, pasiekti 3 mokymų ir konsultacijų rodikliai suorganizuojant Lietuvos gamtos ir kultūros paveldo (išteklių) pristatymo per skaitmeninius kanalus praktinius mokymus, kompetencijų stiprinimo seminarą Lietuvoje bei praktinius strateginės rinkodaros mokymus - konsultacijas turizmo srities specialistams.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2020-03-20
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip
2. Naudos ir kokybės vertinimas Netaikoma 0
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 1 331 904,85 Eur
Prašoma finansavimo suma: 1 331 904,85 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia: 2020-03-10
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2023-11-15
Sutarties pasirašymo diena: 2020-06-18
Sutarties galiojimo pabaiga: 2023-12-29
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
1 268 162,20 1 268 162,20 1 220 051,93 1 220 051,93

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Įgyvendintos turizmo rinkodaros priemonės Skaičius 34.00 34.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2024-05-27 07:57

Susiję įrašai