Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Projekto tikslas - skatinti atsakingą atvykstamąjį turizmą, vykdant gamtos ir kultūros objektų ir nacionalinių turizmo maršrutų, turizmo trasų, kultūros kelių rinkodarą Jungtinės Karalystės ir Vokietijos rinkose.Projekto įgyvendinamos veiklos:1) Rinkodaros priemonių Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje įgyvendinimas, pristatant ir populiarinant nacionalinius turizmo maršrutus, trasas, kultūros kelius ir prioritetinius turizmo produktus, apimančius gamtos ir kultūros paveldo objektus (išteklius), didinant jų aktualumą, lankomumą, žinomumą, informuotumą apie juos;2) Reklamos kampanijų Jungtinės Karalystės ir Vokietijos rinkose, reklamos veiksmų efektyvumo tyrimo atvykstamojo turizmo rinkose įgyvendinimas, pristatant ir populiarinant nacionalinius turizmo maršrutus, trasas, kultūros kelius ir prioritetinius turizmo produktus, apimančius gamtos ir kultūros paveldo objektus (išteklius), didinant jų žinomumą ir lankomumą;3) Pažintinių turų Lietuvoje Jungtinės Karalystės ir Vokietijos žiniasklaidos atstovams ir turizmo specialistams organizavimas, pristatant ir populiarinant nacionalinius turizmo maršrutus, trasas, kultūros kelius, gamtos ir kultūros paveldo objektus (išteklius), didinant jų žinomumą ir lankomumą.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2018-08-03
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Taip
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Netaikoma
|
0.00
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
857 237,46 Eur
Prašoma finansavimo suma:
857 237,46 Eur
Sutarties informacija
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga:
2023-08-31
Sutarties pasirašymo diena:
2018-10-24
Sutarties galiojimo pabaiga:
2023-09-22
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
855 116,69
|
855 116,69
|
815 085,97
|
815 085,97
|
Stebėsenos rodiklių pasiekimai
Eilės numeris |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse |
Pasiekta reikšmė |
1
|
Įgyvendintos turizmo rinkodaros priemonės
|
Skaičius
|
28.00
|
28.00
|
Statistika
|
Paskutinė atnaujinimo data: 2024-10-11 07:50