|
VykdytojasLietuvos statybininkų asociacija
ProjektasLietuvos statybų sektoriaus profesijos mokytojų technologinių kompetencijų tobulinimas
Pastatų šiltinimo technologinių kompetencijų tobulinimo programa parengta vykdant projektą ,,Lietuvos statybų sektoriaus profesijos mokytojų technologinių kompetencijų tobulinimas“ (toliau Projektas). Projekto tikslas - sudaryti sąlygas statybos programų profesijos mokytojams įgyti naujas bei patobulinti turimas statybos srities technologines kompetencijas. Lietuvos statybų sektoriaus plėtros ir vystymo 2015–2020 metais gairėse numatyta, kad naujų įgūdžių formavimo, naujų kvalifikacijų poreikio atsiradimą lemia skaitmeninės statybos principų ir statinio informacinio modeliavimo (angl. Building Information Modelling, BIM) metodų taikymo statybos sektoriuje plėtra bei ES ir nacionaliniuose teisės aktuose įvardinti prioritetai ir tikslai susiję su energijos vartojimo efektyvumo didinimu. Pagal 2010 m. gegužės 19 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvos 2010/31/ES dėl pastatų energinio naudingumo nuostatas po 2018 m. gruodžio 31 d. valstybės ir savivaldybių institucijų, įstaigų ir įmonių statomi nauji pastatai, o po 2020 m. gruodžio 31 d. visi statomi nauji pastatai turi būti energijos beveik nevartojantys pastatai, todėl profesijoms mokytojams būtina susipažinti su tokių pastatų statybos ypatumais ir išmokti naujų technologijų taikymo.
Programos paskirtis – sudaryti galimybę profesijos mokytojams tobulinti pastatų šiltinimo technologines kompetencijas. Programa susideda iš dviejų bendrųjų ir dviejų specialiųjų modulių. Bendra programos trukmė - 104 val.
Programos tikslinė grupė (dalyviai) – profesinio mokymo institucijų statybos sektoriaus profesijos mokytojai, rengiantys specialistus statybos pramonei ir mokantys pastatų šiltinimo technologijų.
Profesijos mokytojo įgytos kompetencijos formaliai bus vertinamos „įskaityta” arba „neįskaityta“, atlikus numatytas savarankiškas užduotis.
Mokant pagal programą naudojami mokymo metodai: pažintinis vizitas, instruktavimas, pasakojimas, paskaita, demonstravimas, lyginimas, diskusija, praktinis mokymas.
Mokymo medžiagos tipai: paskaitų konspektai, skaidrės, demonstracinė medžiaga, įmonių techninė dokumentacija, instrukcijos, technologinių procesų aprašymai, video medžiaga ir kt. Mokymo medžiaga bus parengta popierine bei elektronine forma ir pateikta kiekvienam mokymo dalyviui prieš prasidedant mokymams.
http://pmdtkt.kpmpc.lt/statybos-sektorius/
|
|
VykdytojasLietuvos statybininkų asociacija
ProjektasLietuvos statybų sektoriaus profesijos mokytojų technologinių kompetencijų tobulinimas
Pastatų tinkavimo technologinių kompetencijų tobulinimo programa parengta vykdant projektą ,,Lietuvos statybų sektoriaus profesijos mokytojų technologinių kompetencijų tobulinimas“ (toliau Projektas). Projekto tikslas - sudaryti sąlygas statybos programų profesijos mokytojams įgyti naujas bei patobulinti turimas statybos srities technologines kompetencijas. Lietuvos statybų sektoriaus plėtros ir vystymo 2015–2020 metais gairėse numatyta, kad naujų įgūdžių formavimo, naujų kvalifikacijų poreikio atsiradimą lemia skaitmeninės statybos principų ir statinio informacinio modeliavimo (angl. Building Information Modelling, BIM) metodų taikymo statybos sektoriuje plėtra bei ES ir nacionaliniuose teisės aktuose įvardinti prioritetai ir tikslai susiję su energijos vartojimo efektyvumo didinimu. Pagal 2010 m. gegužės 19 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvos 2010/31/ES dėl pastatų energinio naudingumo nuostatas po 2018 m. gruodžio 31 d. valstybės ir savivaldybių institucijų, įstaigų ir įmonių statomi nauji pastatai, o po 2020 m. gruodžio 31 d. visi statomi nauji pastatai turi būti energijos beveik nevartojantys pastatai, todėl profesijoms mokytojams būtina susipažinti su tokių pastatų statybos ypatumais ir išmokti naujų technologijų taikymo.
Programos paskirtis – sudaryti galimybę profesijos mokytojams tobulinti pastatų tinkavimo technologines kompetencijas.
Programa susideda iš dviejų bendrųjų ir trijų specialiųjų modulių. Bendra programos trukmė - 144 val.
Programos tikslinė grupė (dalyviai) – profesinio mokymo institucijų statybos sektoriaus profesijos mokytojai, rengiantys specialistus statybos pramonei ir mokantys pastatų tinkavimo technologijų.
Profesijos mokytojo įgytos kompetencijos formaliai bus vertinamos „įskaityta” arba „neįskaityta“, atlikus numatytas savarankiškas užduotis.
Mokant pagal programą naudojami mokymo metodai: pažintinis vizitas, instruktavimas, pasakojimas, paskaita, demonstravimas, lyginimas, diskusija, praktinis mokymas.
Mokymo medžiagos tipai: paskaitų konspektai, skaidrės, demonstracinė medžiaga, įmonių techninė dokumentacija, instrukcijos, technologinių procesų aprašymai, video medžiaga ir kt. Mokymo medžiaga bus parengta popierine bei elektronine forma ir pateikta kiekvienam mokymo dalyviui prieš prasidedant mokymams.
Išankstinio pasirengimo iš programos dalyvių nereikalaujama.
Mokymas bus organizuojamas pagal iš anksto su mokytoju ir mokymo įstaiga suderintą individualų grafiką Lietuvos statybininkų asociacijos įmonėse, statybos sektoriniuose praktinio mokymo centruose, kurie įsikūrę Vilniaus statybininkų rengimo centre, Kauno statybos ir paslaugų mokymo centre, Alytaus profesinio rengimo centre, Panevėžio profesinio rengimo centre ir Šiaulių profesinio mokymo centre. Mokymo vieta bus patikslinama prieš vieną mėnesį iki prasidedant mokymams.
http://pmdtkt.kpmpc.lt/statybos-sektorius/
|
|
VykdytojasLietuvos statybininkų asociacija
ProjektasLietuvos statybų sektoriaus profesijos mokytojų technologinių kompetencijų tobulinimas
Apdailos plytelėmis technologinių kompetencijų tobulinimo programa parengta vykdant projektą ,,Lietuvos statybų sektoriaus profesijos mokytojų technologinių kompetencijų tobulinimas“ (toliau Projektas). Projekto tikslas - sudaryti sąlygas statybos programų profesijos mokytojams įgyti naujas bei patobulinti turimas statybos srities technologines kompetencijas. Lietuvos statybų sektoriaus plėtros ir vystymo 2015–2020 metais gairėse numatyta, kad naujų įgūdžių formavimo, naujų kvalifikacijų poreikio atsiradimą lemia skaitmeninės statybos principų ir statinio informacinio modeliavimo (angl. Building Information Modelling, BIM) metodų taikymo statybos sektoriuje plėtra bei ES ir nacionaliniuose teisės aktuose įvardinti prioritetai ir tikslai susiję su energijos vartojimo efektyvumo didinimu. Pagal 2010 m. gegužės 19 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvos 2010/31/ES dėl pastatų energinio naudingumo nuostatas po 2018 m. gruodžio 31 d. valstybės ir savivaldybių institucijų, įstaigų ir įmonių statomi nauji pastatai, o po 2020 m. gruodžio 31 d. visi statomi nauji pastatai turi būti energijos beveik nevartojantys pastatai, todėl profesijoms mokytojams būtina susipažinti su tokių pastatų statybos ypatumais ir išmokti naujų technologijų taikymo.
Programos paskirtis – sudaryti galimybę profesijos mokytojams tobulinti apdailos plytelėmis technologines kompetencijas.
Programa susideda iš dviejų bendrųjų ir dviejų specialiųjų modulių. Bendra programos trukmė - 104 val. Siekdamas gauti programos baigimo pažymėjimą, profesijos mokytojas turi baigti mokymą pagal abu bendruosius ir bent vieną specialųjį modulius.
Programos tikslinė grupė (dalyviai) – profesinio mokymo institucijų statybos sektoriaus profesijos mokytojai, rengiantys specialistus statybos pramonei ir mokantys apdailos plytelėmis technologijų.
Profesijos mokytojo įgytos kompetencijos formaliai bus vertinamos „įskaityta” arba „neįskaityta“, atlikus numatytas savarankiškas užduotis.
Mokant pagal programą naudojami mokymo metodai: pažintinis vizitas, instruktavimas, pasakojimas, paskaita, demonstravimas, lyginimas, diskusija, praktinis mokymas.
Mokymo medžiagos tipai: paskaitų konspektai, skaidrės, demonstracinė medžiaga, įmonių techninė dokumentacija, instrukcijos, technologinių procesų aprašymai, video medžiaga ir kt. Mokymo medžiaga bus parengta popierine bei elektronine forma ir pateikta kiekvienam mokymo dalyviui prieš prasidedant mokymams.
Išankstinio pasirengimo iš programos dalyvių nereikalaujama.
Mokymas bus organizuojamas pagal iš anksto su mokytoju ir mokymo įstaiga suderintą individualų grafiką Lietuvos statybininkų asociacijos įmonėse, statybos sektoriniuose praktinio mokymo centruose, kurie įsikūrę Vilniaus statybininkų rengimo centre, Kauno statybos ir paslaugų mokymo centre, Alytaus profesinio rengimo centre, Panevėžio profesinio rengimo centre ir Šiaulių profesinio mokymo centre. Mokymo vieta bus patikslinama prieš vieną mėnesį iki prasidedant mokymams.
http://pmdtkt.kpmpc.lt/statybos-sektorius/
|
|
VykdytojasLietuvos statybininkų asociacija
ProjektasLietuvos statybų sektoriaus profesijos mokytojų technologinių kompetencijų tobulinimas
Paviršių paruošimo technologinių kompetencijų tobulinimo programa parengta vykdant projektą ,,Lietuvos statybų sektoriaus profesijos mokytojų technologinių kompetencijų tobulinimas“ (toliau Projektas). Projekto tikslas - sudaryti sąlygas statybos programų profesijos mokytojams įgyti naujas bei patobulinti turimas statybos srities technologines kompetencijas. Lietuvos statybų sektoriaus plėtros ir vystymo 2015–2020 metais gairėse numatyta, kad naujų įgūdžių formavimo, naujų kvalifikacijų poreikio atsiradimą lemia skaitmeninės statybos principų ir statinio informacinio modeliavimo (angl. Building Information Modelling, BIM) metodų taikymo statybos sektoriuje plėtra bei ES ir nacionaliniuose teisės aktuose įvardinti prioritetai ir tikslai susiję su energijos vartojimo efektyvumo didinimu. Pagal 2010 m. gegužės 19 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvos 2010/31/ES dėl pastatų energinio naudingumo nuostatas po 2018 m. gruodžio 31 d. valstybės ir savivaldybių institucijų, įstaigų ir įmonių statomi nauji pastatai, o po 2020 m. gruodžio 31 d. visi statomi nauji pastatai turi būti energijos beveik nevartojantys pastatai, todėl profesijoms mokytojams būtina susipažinti su tokių pastatų statybos ypatumais ir išmokti naujų technologijų taikymo.
Programos paskirtis – sudaryti galimybę profesijos mokytojams tobulinti paviršių paruošimo technologines kompetencijas.
Programa susideda iš dviejų bendrųjų modulių ir vieno specialiojo. Bendra programos trukmė - 64 val. Siekdamas gauti programos baigimo pažymėjimą, profesijos mokytojas turi baigti mokymą pagal abu bendruosius modulius ir vieną specialųjį.
Programos tikslinė grupė (dalyviai) – profesinio mokymo institucijų statybos sektoriaus profesijos mokytojai, mokantys pastato apdailos darbų technologijų.
Profesijos mokytojo įgytos kompetencijos formaliai bus vertinamos „įskaityta” arba „neįskaityta“, atlikus numatytas savarankiškas užduotis.
Mokant pagal programą naudojami mokymo metodai: pažintinis vizitas, instruktavimas, pasakojimas, paskaita, demonstravimas, lyginimas, diskusija, praktinis mokymas.
Mokymo medžiagos tipai: paskaitų konspektai, skaidrės, demonstracinė medžiaga, įmonių techninė dokumentacija, instrukcijos, technologinių procesų aprašymai, video medžiaga ir kt. Mokymo medžiaga bus parengta popierine bei elektronine forma ir pateikta kiekvienam mokymo dalyviui prieš prasidedant mokymams.
Išankstinio pasirengimo iš programos dalyvių nereikalaujama.
Mokymas bus organizuojamas pagal iš anksto su mokytoju ir mokymo įstaiga suderintą individualų grafiką Lietuvos statybininkų asociacijos įmonėse, statybos sektoriniuose praktinio mokymo centruose, kurie įsikūrę Vilniaus statybininkų rengimo centre, Kauno statybos ir paslaugų mokymo centre, Alytaus profesinio rengimo centre, Panevėžio profesinio rengimo centre ir Šiaulių profesinio mokymo centre. Mokymo vieta bus patikslinama prieš vieną mėnesį iki prasidedant mokymams.
http://pmdtkt.kpmpc.lt/statybos-sektorius/
|
|
VykdytojasLietuvos statybininkų asociacija
ProjektasLietuvos statybų sektoriaus profesijos mokytojų technologinių kompetencijų tobulinimas
Dažymo ir apmušalų klijavimo technologinių kompetencijų tobulinimo programa parengta vykdant projektą ,,Lietuvos statybų sektoriaus profesijos mokytojų technologinių kompetencijų tobulinimas“ (toliau Projektas). Projekto tikslas - sudaryti sąlygas statybos programų profesijos mokytojams įgyti naujas bei patobulinti turimas statybos srities technologines kompetencijas. Lietuvos statybų sektoriaus plėtros ir vystymo 2015–2020 metais gairėse numatyta, kad naujų įgūdžių formavimo, naujų kvalifikacijų poreikio atsiradimą lemia skaitmeninės statybos principų ir statinio informacinio modeliavimo (angl. Building Information Modelling, BIM) metodų taikymo statybos sektoriuje plėtra bei ES ir nacionaliniuose teisės aktuose įvardinti prioritetai ir tikslai susiję su energijos vartojimo efektyvumo didinimu. Pagal 2010 m. gegužės 19 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvos 2010/31/ES dėl pastatų energinio naudingumo nuostatas po 2018 m. gruodžio 31 d. valstybės ir savivaldybių institucijų, įstaigų ir įmonių statomi nauji pastatai, o po 2020 m. gruodžio 31 d. visi statomi nauji pastatai turi būti energijos beveik nevartojantys pastatai, todėl profesijoms mokytojams būtina susipažinti su tokių pastatų statybos ypatumais ir išmokti naujų technologijų taikymo.
Programos paskirtis – sudaryti galimybę profesijos mokytojams tobulinti dažymo ir apmušalų klijavimo technologines kompetencijas. Programa susideda iš dviejų bendrųjų ir trijų specialiųjų modulių. Bendra programos trukmė - 144 val. Siekdamas gauti programos baigimo pažymėjimą, profesijos mokytojas turi baigti mokymą pagal abu bendruosius ir bent vieną specialųjį modulius.
Programos tikslinė grupė (dalyviai) – profesinio mokymo institucijų statybos sektoriaus profesijos mokytojai, mokantys specialistus dažymo bei apmušalų klijavimo technologijų.
Profesijos mokytojo įgytos kompetencijos formaliai bus vertinamos „įskaityta” arba „neįskaityta“, atlikus numatytas savarankiškas užduotis.
Mokant pagal programą naudojami mokymo metodai: pažintinis vizitas, instruktavimas, pasakojimas, paskaita, demonstravimas, lyginimas, diskusija, praktinis mokymas.
Mokymo medžiagos tipai: paskaitų konspektai, skaidrės, demonstracinė medžiaga, įmonių techninė dokumentacija, instrukcijos, technologinių procesų aprašymai, video medžiaga ir kt. Mokymo medžiaga bus parengta popierine bei elektronine forma ir pateikta kiekvienam mokymo dalyviui prieš prasidedant mokymams.
Išankstinio pasirengimo iš programos dalyvių nereikalaujama.
Mokymas bus organizuojamas pagal iš anksto su mokytoju ir mokymo įstaiga suderintą individualų grafiką Lietuvos statybininkų asociacijos įmonėse, statybos sektoriniuose praktinio mokymo centruose, kurie įsikūrę Vilniaus statybininkų rengimo centre, Kauno statybos ir paslaugų mokymo centre, Alytaus profesinio rengimo centre, Panevėžio profesinio rengimo centre ir Šiaulių profesinio mokymo centre. Mokymo vieta bus patikslinama prieš vieną mėnesį iki prasidedant mokymams.
http://pmdtkt.kpmpc.lt/statybos-sektorius/
|
|
VykdytojasLietuvos statybininkų asociacija
ProjektasLietuvos statybų sektoriaus profesijos mokytojų technologinių kompetencijų tobulinimas
Mūrijimo ir konstrukcijų montavimo technologinių kompetencijų tobulinimo programa parengta vykdant projektą ,,Lietuvos statybų sektoriaus profesijos mokytojų technologinių kompetencijų tobulinimas“ (toliau Projektas). Projekto tikslas - sudaryti sąlygas statybos programų profesijos mokytojams įgyti naujas bei patobulinti turimas statybos srities technologines kompetencijas. Lietuvos statybų sektoriaus plėtros ir vystymo 2015–2020 metais gairėse numatyta, kad naujų įgūdžių formavimo, naujų kvalifikacijų poreikio atsiradimą lemia skaitmeninės statybos principų ir statinio informacinio modeliavimo (angl. Building Information Modelling, BIM) metodų taikymo statybos sektoriuje plėtra bei ES ir nacionaliniuose teisės aktuose įvardinti prioritetai ir tikslai susiję su energijos vartojimo efektyvumo didinimu. Pagal 2010 m. gegužės 19 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvos 2010/31/ES dėl pastatų energinio naudingumo nuostatas po 2018 m. gruodžio 31 d. valstybės ir savivaldybių institucijų, įstaigų ir įmonių statomi nauji pastatai, o po 2020 m. gruodžio 31 d. visi statomi nauji pastatai turi būti energijos beveik nevartojantys pastatai, todėl profesijoms mokytojams būtina susipažinti su tokių pastatų statybos ypatumais ir išmokti naujų technologijų taikymo.
Programos paskirtis – sudaryti galimybę profesijos mokytojams tobulinti mūrijimo ir konstrukcijų montavimo technologines kompetencijas.
Programa susideda iš dviejų bendrųjų ir keturių specialiųjų modulių. Bendra programos trukmė - 168 val. Siekdamas gauti programos baigimo pažymėjimą, profesijos mokytojas turi baigti mokymą pagal abu bendruosius ir bent vieną specialųjį modulius.
Programos tikslinė grupė (dalyviai) – profesinio mokymo institucijų statybos sektoriaus profesijos mokytojai, mokantys specialistus mūrijimo ir konstrukcijų montavimo technologijų.
Profesijos mokytojo įgytos kompetencijos formaliai bus vertinamos „įskaityta” arba „neįskaityta“, atlikus numatytas savarankiškas užduotis.
Mokant pagal programą naudojami mokymo metodai: pažintinis vizitas, instruktavimas, pasakojimas, paskaita, demonstravimas, lyginimas, diskusija, praktinis mokymas.
Mokymo medžiagos tipai: paskaitų konspektai, skaidrės, demonstracinė medžiaga, įmonių techninė dokumentacija, instrukcijos, technologinių procesų aprašymai, video medžiaga ir kt. Mokymo medžiaga bus parengta popierine bei elektronine forma ir pateikta kiekvienam mokymo dalyviui prieš prasidedant mokymams.
Išankstinio pasirengimo iš programos dalyvių nereikalaujama.
Mokymas bus organizuojamas pagal iš anksto su mokytoju ir mokymo įstaiga suderintą individualų grafiką Lietuvos statybininkų asociacijos įmonėse, statybos sektoriniuose praktinio mokymo centruose, kurie įsikūrę Vilniaus statybininkų rengimo centre, Kauno statybos ir paslaugų mokymo centre, Alytaus profesinio rengimo centre, Panevėžio profesinio rengimo centre ir Šiaulių profesinio mokymo centre. Mokymo vieta bus patikslinama prieš vieną mėnesį iki prasidedant mokymams.
http://pmdtkt.kpmpc.lt/statybos-sektorius/
|
|
VykdytojasLietuvos statybininkų asociacija
ProjektasLietuvos statybų sektoriaus profesijos mokytojų technologinių kompetencijų tobulinimas
Projektavimo, naudojant Autodesk Revit ir /ar Solidworks programines įrangas , technologinių kompetencijų tobulinimo programa parengta vykdant projektą ,,Lietuvos statybų sektoriaus profesijos mokytojų technologinių kompetencijų tobulinimas“ (toliau Projektas). Projekto tikslas - sudaryti sąlygas statybos programų profesijos mokytojams įgyti naujas bei patobulinti turimas statybos srities technologines kompetencijas. Lietuvos statybų sektoriaus plėtros ir vystymo 2015–2020 metais gairėse numatyta, kad naujų įgūdžių formavimo, naujų kvalifikacijų poreikio atsiradimą lemia skaitmeninės statybos principų ir statinio informacinio modeliavimo (angl. Building Information Modelling, BIM) metodų taikymo statybos sektoriuje plėtra , todėl profesijoms mokytojams būtina susipažinti su statinių projektavimo ypatumais ir išmokti naujų skaitmeninių technologijų taikymo.
Programos paskirtis – sudaryti galimybę profesijos mokytojams tobulinti projektavimo technologines kompetencijas: supažindinti su Autodesk Revit ir /ar Solidworks programos naudojimu įvairiose Lietuvos statybos ir projektavimo įmonėse, su įvairiomis projektavimo programų naujovėmis ir plėtros tendencijomis Lietuvoje ir užsienyje, tobulinti statybos brėžinių braižymo, naudojant Autodesk Revit programą technologines kompetencijas, tobulinti 3D detalių ir mazgų modelių bei brėžinių kūrimą Solidworks programa. Šis poreikis buvo apibendrintas ir tapo pagrindu sukurti atitinkamą technologinių kompetencijų tobulinimui skirtą programą.
Programą sudaro trys moduliai: du bendrieji ir du specialieji moduliai. Bendra programos trukmė 104 val.
Programos tikslinė grupė (dalyviai) – profesinio mokymo įstaigų profesijos mokytojai, rengiantys statybos srities specialistus ir mokantys projektavimo technologijų.
Profesijos mokytojo įgytos kompetencijos formaliai bus vertinamos „įskaityta” arba „neįskaityta“, atlikus numatytas savarankiškas užduotis.
Mokymas bus organizuojamas pagal iš anksto su mokytoju ir mokymo įstaiga suderintą individualų grafiką. Mokymo vieta bus patikslinama prieš vieną mėnesį iki prasidedant mokymams.
http://pmdtkt.kpmpc.lt/statybos-sektorius/
|
|
VykdytojasLietuvos statybininkų asociacija
ProjektasLietuvos statybų sektoriaus profesijos mokytojų technologinių kompetencijų tobulinimas
Gipskartonio ir kitų apdailos plokščių montavimo kompetencijų tobulinimo programa parengta vykdant projektą ,,Lietuvos statybų sektoriaus profesijos mokytojų technologinių kompetencijų tobulinimas“ (toliau Projektas). Projekto tikslas - sudaryti sąlygas statybos programų profesijos mokytojams įgyti naujas bei patobulinti turimas statybos srities technologines kompetencijas. Lietuvos statybų sektoriaus plėtros ir vystymo 2015–2020 metais gairėse numatyta, kad naujų įgūdžių formavimo, naujų kvalifikacijų poreikio atsiradimą lemia skaitmeninės statybos principų ir statinio informacinio modeliavimo (angl. Building Information Modelling, BIM) metodų taikymo statybos sektoriuje plėtra bei ES ir nacionaliniuose teisės aktuose įvardinti prioritetai ir tikslai susiję su energijos vartojimo efektyvumo didinimu. Pagal 2010 m. gegužės 19 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvos 2010/31/ES dėl pastatų energinio naudingumo nuostatas po 2018 m. gruodžio 31 d. valstybės ir savivaldybių institucijų, įstaigų ir įmonių statomi nauji pastatai, o po 2020 m. gruodžio 31 d. visi statomi nauji pastatai turi būti energijos beveik nevartojantys pastatai, todėl profesijoms mokytojams būtina susipažinti su tokių pastatų statybos ypatumais ir išmokti naujų technologijų taikymo.
Programos paskirtis – sudaryti galimybę profesijos mokytojams tobulinti gipskartonio ir kitų apdailos plokščių montavimo technologines kompetencijas.
Programa susideda iš dviejų bendrųjų ir keturių specialiųjų modulių Bendra programos trukmė – 184 val. Siekdamas gauti programos baigimo pažymėjimą, profesijos mokytojas turi baigti mokymą pagal abu bendruosius ir bent vieną specialųjį modulius.
Programos tikslinė grupė (dalyviai) – profesinio mokymo institucijų statybos sektoriaus profesijos mokytojai, rengiantys specialistus statybos pramonei ir mokantys gipskartonio ir kitų apdailos plokščių montavimo technologijų.
Profesijos mokytojo įgytos kompetencijos formaliai bus vertinamos „įskaityta” arba „neįskaityta“, atlikus numatytas savarankiškas užduotis.
Mokant pagal programą naudojami mokymo metodai: pažintinis vizitas, instruktavimas, pasakojimas, paskaita, demonstravimas, lyginimas, diskusija, praktinis mokymas.
Mokymo medžiagos tipai: paskaitų konspektai, skaidrės, demonstracinė medžiaga, įmonių techninė dokumentacija, instrukcijos, technologinių procesų aprašymai, video medžiaga ir kt. Mokymo medžiaga bus parengta popierine bei elektronine forma ir pateikta kiekvienam mokymo dalyviui prieš prasidedant mokymams.
Išankstinio pasirengimo iš programos dalyvių nereikalaujama.
Mokymas bus organizuojamas pagal iš anksto su mokytoju ir mokymo įstaiga suderintą individualų grafiką Lietuvos statybininkų asociacijos įmonėse, statybos sektoriniuose praktinio mokymo centruose, kurie įsikūrę Vilniaus statybininkų rengimo centre, Kauno statybos ir paslaugų mokymo centre, Alytaus profesinio rengimo centre, Panevėžio profesinio rengimo centre ir Šiaulių profesinio mokymo centre.
Mokymo vieta bus patikslinama prieš vieną mėnesį iki prasidedant mokymams.
http://pmdtkt.kpmpc.lt/statybos-sektorius/
|
|
VykdytojasLietuvos statybininkų asociacija
ProjektasLietuvos statybų sektoriaus profesijos mokytojų technologinių kompetencijų tobulinimas
Betonavimo technologinių kompetencijų tobulinimo programa parengta vykdant projektą ,,Lietuvos statybų sektoriaus profesijos mokytojų technologinių kompetencijų tobulinimas“ (toliau Projektas). Projekto tikslas - sudaryti sąlygas statybos programų profesijos mokytojams įgyti naujas bei patobulinti turimas statybos srities technologines kompetencijas. Lietuvos statybų sektoriaus plėtros ir vystymo 2015–2020 metais gairėse numatyta, kad naujų įgūdžių formavimo, naujų kvalifikacijų poreikio atsiradimą lemia skaitmeninės statybos principų ir statinio informacinio modeliavimo (angl. Building Information Modelling, BIM) metodų taikymo statybos sektoriuje plėtra bei ES ir nacionaliniuose teisės aktuose įvardinti prioritetai ir tikslai susiję su energijos vartojimo efektyvumo didinimu. Pagal 2010 m. gegužės 19 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvos 2010/31/ES dėl pastatų energinio naudingumo nuostatas po 2018 m. gruodžio 31 d. valstybės ir savivaldybių institucijų, įstaigų ir įmonių statomi nauji pastatai, o po 2020 m. gruodžio 31 d. visi statomi nauji pastatai turi būti energijos beveik nevartojantys pastatai, todėl profesijoms mokytojams būtina susipažinti su tokių pastatų statybos ypatumais ir išmokti naujų technologijų taikymo.
Programos paskirtis – sudaryti galimybę profesijos mokytojams tobulinti betonavimo technologines kompetencijas.
Programa susideda iš dviejų bendrųjų ir keturių specialiųjų modulių. Bendra programos trukmė - 184 val. Siekdamas gauti programos baigimo pažymėjimą, profesijos mokytojas turi baigti mokymą pagal abu bendruosius ir bent vieną specialųjį modulius.
Programos tikslinė grupė (dalyviai) – profesinio mokymo institucijų statybos sektoriaus profesijos mokytojai, mokantys specialistus betonavimo technologijų.
Profesijos mokytojo įgytos kompetencijos formaliai bus vertinamos „įskaityta” arba „neįskaityta“, atlikus numatytas savarankiškas užduotis.
Mokant pagal programą naudojami mokymo metodai: pažintinis vizitas, instruktavimas, pasakojimas, paskaita, demonstravimas, lyginimas, diskusija, praktinis mokymas.
Mokymo medžiagos tipai: paskaitų konspektai, skaidrės, demonstracinė medžiaga, įmonių techninė dokumentacija, instrukcijos, technologinių procesų aprašymai, video medžiaga ir kt. Mokymo medžiaga bus parengta popierine bei elektronine forma ir pateikta kiekvienam mokymo dalyviui prieš prasidedant mokymams.
Išankstinio pasirengimo iš programos dalyvių nereikalaujama.
Mokymas bus organizuojamas pagal iš anksto su mokytoju ir mokymo įstaiga suderintą individualų grafiką Lietuvos statybininkų asociacijos įmonėse, statybos sektoriniuose praktinio mokymo centruose, kurie įsikūrę Vilniaus statybininkų rengimo centre, Kauno statybos ir paslaugų mokymo centre, Alytaus profesinio rengimo centre, Panevėžio profesinio rengimo centre ir Šiaulių profesinio mokymo centre. Mokymo vieta bus patikslinama prieš vieną mėnesį iki prasidedant mokymams.
http://pmdtkt.kpmpc.lt/statybos-sektorius/
|
|
VykdytojasLietuvos statybininkų asociacija
ProjektasLietuvos statybų sektoriaus profesijos mokytojų technologinių kompetencijų tobulinimas
Paaukštinimo įrangos montavimo ir darbo aukštyje technologinių kompetencijų tobulinimo programa parengta vykdant projektą ,,Lietuvos statybų sektoriaus profesijos mokytojų technologinių kompetencijų tobulinimas“ (toliau Projektas). Projekto tikslas - sudaryti sąlygas statybos programų profesijos mokytojams įgyti naujas bei patobulinti turimas statybos srities technologines kompetencijas. Programa padės profesijos mokytojams įgyti technologinių kompetencijų paaukštinimo įrangos montavimo ir saugaus darbo aukštyje srityje. Mokymas realiomis darbo sąlygomis labai naudingas tiek patyrusiems, tiek pradedantiesiems mokytojams. Programos moduliai suformuoti atsižvelgiant į profesijos mokytojų, įmonių atstovų poreikius. Šių darbų išskirtinumas – didelė rizika darbuotojui kristi iš aukštumos. Valstybinės darbo inspekcijos duomenimis tai labai dažna nelaimingų atsitikimų darbe priežastis. Akivaizdu, kad daugeliu atvejų darbuotojai nežino, kaip tinkamai įrengti paaukštinimo priemones, saugiai atlikti darbus aukštyje. Profesijos mokytojams, mokantiems pavojingus darbus atliekančius darbuotojus, labai svarbu turimas žinias susieti su realia darbo vietos aplinka. Mokymo programa aktuali tuo, kad parengta atsižvelgiant į profesijos mokytojų poreikius gerinti praktinius įgūdžius realiomis darbo sąlygomis. Tai suteiks galimybę tobulinti mokymus rengiant šios srities darbuotojus.
Programos paskirtis – sudaryti galimybę profesijos mokytojams tobulinti paaukštinimo įrangos montavimo ir darbo aukštyje technologines kompetencijas.
Programa susideda iš dviejų bendrųjų modulių ir dviejų specialiųjų. Bendra programos trukmė - 80 val. Siekdamas gauti programos baigimo pažymėjimą, profesijos mokytojas turi baigti mokymą pagal abu bendruosius modulius ir bent vieną specialųjį.
Programos tikslinė grupė (dalyviai) – profesinio mokymo institucijų statybos sektoriaus profesijos mokytojai, rengiantys specialistus statybos pramonei ir mokantys pastatų apšiltinimo technologijų.
Profesijos mokytojo įgytos kompetencijos formaliai bus vertinamos „įskaityta” arba „neįskaityta“, atlikus numatytas savarankiškas užduotis.
Mokant pagal programą naudojami mokymo metodai: pažintinis vizitas, instruktavimas, pasakojimas, paskaita, demonstravimas, lyginimas, diskusija, praktinis mokymas.
Mokymo medžiagos tipai: paskaitų konspektai, skaidrės, demonstracinė medžiaga, įmonių techninė dokumentacija, instrukcijos, technologinių procesų aprašymai, video medžiaga ir kt. Mokymo medžiaga bus parengta popierine bei elektronine forma ir pateikta kiekvienam mokymo dalyviui prieš prasidedant mokymams.
Išankstinio pasirengimo iš programos dalyvių nereikalaujama.
Mokymas bus organizuojamas pagal iš anksto su mokytoju ir mokymo įstaiga suderintą individualų grafiką Lietuvos statybininkų asociacijos įmonėse, statybos sektoriniuose praktinio mokymo centruose, kurie įsikūrę Vilniaus statybininkų rengimo centre, Kauno statybos ir paslaugų mokymo centre, Alytaus profesinio rengimo centre, Panevėžio profesinio rengimo centre ir Šiaulių profesinio mokymo centre.
Mokymo vieta bus patikslinama prieš vieną mėnesį iki prasidedant mokymams.
http://pmdtkt.kpmpc.lt/statybos-sektorius/
|
|
VykdytojasLietuvos statybininkų asociacija
ProjektasLietuvos statybų sektoriaus profesijos mokytojų technologinių kompetencijų tobulinimas
Statybos mašinų valdymo technologinių kompetencijų tobulinimo programa parengta vykdant projektą ,,Lietuvos statybų sektoriaus profesijos mokytojų technologinių kompetencijų tobulinimas“ (toliau Projektas). Projekto tikslas - sudaryti sąlygas statybos programų profesijos mokytojams įgyti naujas bei patobulinti turimas statybos srities technologines kompetencijas. Programa padės profesijos mokytojams įgyti technologinių kompetencijų statybos mašinų valdymo. Mokymas realiomis darbo sąlygomis labai naudingas tiek patyrusiems, tiek pradedantiesiems mokytojams. Programos moduliai suformuoti atsižvelgiant į profesijos mokytojų, įmonių atstovų poreikius. Šių darbų išskirtinumas – didelė rizika darbuotojui ar kroviniui kristi iš aukštumos. Valstybinės darbo inspekcijos duomenimis tai labai dažna nelaimingų atsitikimų darbe priežastis. Akivaizdu, kad daugeliu atvejų darbuotojai nežino, kaip tinkamai dirbti įranga. Profesijos mokytojams, mokantiems pavojingus darbus atliekančius darbuotojus, labai svarbu turimas žinias susieti su realia darbo vietos aplinka. Mokymo programa aktuali tuo, kad parengta atsižvelgiant į profesijos mokytojų poreikius gerinti praktinius įgūdžius realiomis darbo sąlygomis. Tai suteiks galimybę tobulinti mokymus rengiant šios srities darbuotojus.
Programos paskirtis – sudaryti galimybę profesijos mokytojams tobulinti statybos mašinų valdymo technologines kompetencijas. Programa susideda iš dviejų bendrųjų modulių ir keturių specialiųjų. Bendra programos trukmė - 112 val. Siekdamas gauti programos baigimo pažymėjimą, profesijos mokytojas turi baigti mokymą pagal abu bendruosius modulius ir bent vieną specialųjį.
Programos tikslinė grupė (dalyviai) – profesinio mokymo institucijų statybos sektoriaus profesijos mokytojai, rengiantys specialistus statybos pramonei ir mokantys statybos mašinų valdymo technologijų.
Profesijos mokytojo įgytos kompetencijos formaliai bus vertinamos „įskaityta” arba „neįskaityta“, atlikus numatytas savarankiškas užduotis.
Mokant pagal programą naudojami mokymo metodai: pažintinis vizitas, instruktavimas, pasakojimas, paskaita, demonstravimas, lyginimas, diskusija, praktinis mokymas.
Mokymo medžiagos tipai: paskaitų konspektai, skaidrės, demonstracinė medžiaga, įmonių techninė dokumentacija, instrukcijos, technologinių procesų aprašymai, video medžiaga ir kt. Mokymo medžiaga bus parengta popierine bei elektronine forma ir pateikta kiekvienam mokymo dalyviui prieš prasidedant mokymams.
Išankstinio pasirengimo iš programos dalyvių nereikalaujama.
Mokymas bus organizuojamas pagal iš anksto su mokytoju ir mokymo įstaiga suderintą individualų grafiką Lietuvos statybininkų asociacijos įmonėse, statybos sektoriniuose praktinio mokymo centruose, kurie įsikūrę Vilniaus statybininkų rengimo centre, Kauno statybos ir paslaugų mokymo centre, Alytaus profesinio rengimo centre, Panevėžio profesinio rengimo centre ir Šiaulių profesinio mokymo centre.
Mokymo vieta bus patikslinama prieš vieną mėnesį iki prasidedant mokymams.
http://pmdtkt.kpmpc.lt/statybos-sektorius/
|
|
VykdytojasLietuvos statybininkų asociacija
ProjektasLietuvos statybų sektoriaus profesijos mokytojų technologinių kompetencijų tobulinimas
Matavimų statyboje technologinių kompetencijų tobulinimo programa parengta vykdant projektą ,,Lietuvos statybų sektoriaus profesijos mokytojų technologinių kompetencijų tobulinimas“ (toliau Projektas). Projekto tikslas - sudaryti sąlygas statybos programų profesijos mokytojams įgyti naujas bei patobulinti turimas statybos srities technologines kompetencijas. Programa padės profesijos mokytojams įgyti technologinių kompetencijų matavimuose statyboje. Mokymas realiomis darbo sąlygomis labai naudingas tiek patyrusiems, tiek pradedantiesiems mokytojams. Lietuvos statybų sektoriaus plėtros ir vystymo 2015–2020 metais gairėse numatyta, kad naujų įgūdžių formavimo, naujų kvalifikacijų poreikio atsiradimą lemia skaitmeninės statybos principų ir statinio informacinio modeliavimo (angl. Building Information Modelling, BIM) metodų taikymo statybos sektoriuje plėtra bei ES ir nacionaliniuose teisės aktuose įvardinti prioritetai ir tikslai susiję su energijos vartojimo efektyvumo didinimu. Pagal 2010 m. gegužės 19 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvos 2010/31/ES dėl pastatų energinio naudingumo nuostatas po 2018 m. gruodžio 31 d. valstybės ir savivaldybių institucijų, įstaigų ir įmonių statomi nauji pastatai, o po 2020 m. gruodžio 31 d. visi statomi nauji pastatai turi būti energijos beveik nevartojantys pastatai, todėl profesijoms mokytojams būtina susipažinti su tokių pastatų statybos ypatumais ir išmokti naujų technologijų taikymo. Programos moduliai suformuoti atsižvelgiant į profesijos mokytojų, įmonių atstovų poreikius.
Programos paskirtis – sudaryti galimybę profesijos mokytojams tobulinti matavimų statybose technologines kompetencijas.
Programa susideda iš dviejų bendrųjų modulių ir vieno specialiojo. Bendra programos trukmė - 32 val. Siekdamas gauti programos baigimo pažymėjimą, profesijos mokytojas turi baigti mokymą pagal abu bendruosius modulius ir specialųjį modulį.
Programos tikslinė grupė (dalyviai) – profesinio mokymo institucijų statybos sektoriaus profesijos mokytojai, rengiantys specialistus statybos pramonei ir mokantys matavimų statybose technologijų.
Profesijos mokytojo įgytos kompetencijos formaliai bus vertinamos „įskaityta” arba „neįskaityta“, atlikus numatytas savarankiškas užduotis.
Mokant pagal programą naudojami mokymo metodai: pažintinis vizitas, instruktavimas, pasakojimas, paskaita, demonstravimas, lyginimas, diskusija, praktinis mokymas.
Mokymo medžiagos tipai: paskaitų konspektai, skaidrės, demonstracinė medžiaga, įmonių techninė dokumentacija, instrukcijos, technologinių procesų aprašymai, video medžiaga ir kt. Mokymo medžiaga bus parengta popierine bei elektronine forma ir pateikta kiekvienam mokymo dalyviui prieš prasidedant mokymams.
Išankstinio pasirengimo iš programos dalyvių nereikalaujama.
Mokymas bus organizuojamas pagal iš anksto su mokytoju ir mokymo įstaiga suderintą individualų grafiką Lietuvos statybininkų asociacijos įmonėse, statybos sektoriniuose praktinio mokymo centruose, kurie įsikūrę Vilniaus statybininkų rengimo centre, Kauno statybos ir paslaugų mokymo centre, Alytaus profesinio rengimo centre, Panevėžio profesinio rengimo centre ir Šiaulių profesinio mokymo centre.
Mokymo vieta bus patikslinama prieš vieną mėnesį iki prasidedant mokymams.
http://pmdtkt.kpmpc.lt/statybos-sektorius/
|
|
VykdytojasLietuvos statybininkų asociacija
ProjektasLietuvos statybų sektoriaus profesijos mokytojų technologinių kompetencijų tobulinimas
Statybos technologinio proceso sąmatos skaičiavimo technologinių kompetencijų tobulinimo programa parengta vykdant projektą ,,Lietuvos statybų sektoriaus profesijos mokytojų technologinių kompetencijų tobulinimas“ (toliau Projektas). Projekto tikslas - sudaryti sąlygas statybos programų profesijos mokytojams įgyti naujas bei patobulinti turimas statybos srities technologines kompetencijas. Programa padės profesijos mokytojams įgyti technologinių kompetencijų statybos technologinio proceso sąmatų skaičiavime. Mokymas realiomis darbo sąlygomis labai naudingas tiek patyrusiems, tiek pradedantiesiems mokytojams. Programos moduliai suformuoti atsižvelgiant į profesijos mokytojų, įmonių atstovų poreikius. Mokymo programa aktuali tuo, kad parengta atsižvelgiant į profesijos mokytojų poreikius gerinti praktinius įgūdžius realiomis darbo sąlygomis. Tai suteiks galimybę tobulinti mokymus rengiant šios srities darbuotojus.
Programos paskirtis – sudaryti galimybę profesijos mokytojams tobulinti statybos technologinio proceso sąmatos skaičiavimo kompetencijas. Apklausos metu buvo išsiaiškintas mokytojų poreikis įgyti statybos technologinio proceso sąmatos skaičiavimo kompetencijas: supažindinti profesijos mokytojus su statybos sąmatos skaičiavimo procesų organizavimu, tatybos technologinio proceso sąmatos skaičiavimo naujovėmis ir plėtros tendencijomis Lietuvoje ir užsienyje, tobulinti statybos technologinio proceso sąmatos skaičiavimą.
Programa susideda iš dviejų bendrųjų ir vieno specialiojo modulių. Bendra programos trukmė - 48 val. Siekdamas gauti programos baigimo pažymėjimą, profesijos mokytojas turi baigti mokymą pagal abu bendruosius ir vieną specialųjį modulius.
Programos tikslinė grupė (dalyviai) – profesinio mokymo institucijų statybos sektoriaus profesijos mokytojai, rengiantys specialistus statybos pramonei ir mokantys statybos technologinio proceso sąmatos skaičiavimo.
Profesijos mokytojo įgytos kompetencijos formaliai bus vertinamos „įskaityta” arba „neįskaityta“, atlikus numatytas savarankiškas užduotis.
Mokant pagal programą naudojami mokymo metodai: pažintinis vizitas, instruktavimas, pasakojimas, paskaita, demonstravimas, lyginimas, diskusija, praktinis mokymas.
Mokymo medžiagos tipai: paskaitų konspektai, skaidrės, demonstracinė medžiaga, įmonių techninė dokumentacija, instrukcijos, technologinių procesų aprašymai, video medžiaga ir kt. Mokymo medžiaga bus parengta popierine bei elektronine forma ir pateikta kiekvienam mokymo dalyviui prieš prasidedant mokymams.
Išankstinio pasirengimo iš programos dalyvių nereikalaujama.
Mokymas bus organizuojamas pagal iš anksto su mokytoju ir mokymo įstaiga suderintą individualų grafiką Lietuvos statybininkų asociacijos įmonėse, statybos sektoriniuose praktinio mokymo centruose, kurie įsikūrę Vilniaus statybininkų rengimo centre, Kauno statybos ir paslaugų mokymo centre, Alytaus profesinio rengimo centre, Panevėžio profesinio rengimo centre ir Šiaulių profesinio mokymo centre.
Mokymo vieta bus patikslinama prieš vieną mėnesį iki prasidedant mokymams.
http://pmdtkt.kpmpc.lt/statybos-sektorius/
|
|
VykdytojasLietuvos statybininkų asociacija
ProjektasLietuvos statybų sektoriaus profesijos mokytojų technologinių kompetencijų tobulinimas
Grunto kasimo, įtvirtinimo ir kitų darbų iškasose technologinės kompetencijos tobulinimo programa parengta vykdant projektą ,,Lietuvos statybų sektoriaus profesijos mokytojų technologinių kompetencijų tobulinimas“ (toliau Projektas). Projekto tikslas - sudaryti sąlygas statybos programų profesijos mokytojams įgyti naujas bei patobulinti turimas statybos srities technologines kompetencijas. Programa padės profesijos mokytojams įgyti technologinių kompetencijų grunto kasimo, įtvirtinimo ir kitų darbų iškasose procese. Mokymas realiomis darbo sąlygomis labai naudingas tiek patyrusiems, tiek pradedantiesiems mokytojams. Programa suformuota atsižvelgiant į profesijos mokytojų, įmonių atstovų poreikius. Mokymo programa aktuali tuo, kad parengta atsižvelgiant į profesijos mokytojų poreikius gerinti praktinius įgūdžius realiomis darbo sąlygomis. Tai suteiks galimybę tobulinti mokymus rengiant šios srities darbuotojus.
Programos paskirtis – sudaryti galimybę profesijos mokytojams tobulinti grunto kasimo, įtvirtinimo ir kitų darbų iškasose technologines kompetencijas. Apklausos metu buvo išsiaiškintas mokytojų poreikis įgyti runto kasimo, įtvirtinimo ir kitų darbų iškasose technologiness kompetencijas: tobulinti grunto kasimo, įtvirtinimo ir kitų darbų iškasose technologines kompetencijas.
Programa susideda iš vieno specialiojo modulio. Bendra programos trukmė - 24 val. Siekdamas gauti programos baigimo pažymėjimą, profesijos mokytojas turi baigti mokymą pagal vieną specialųjį.
Programos tikslinė grupė (dalyviai) – profesinio mokymo institucijų statybos sektoriaus profesijos mokytojai, rengiantys specialistus statybos pramonei ir mokantys statybos grunto kasimo, įtvirtinimo ir kitų darbų iškasose technologinių kompetencijų.
Profesijos mokytojo įgytos kompetencijos formaliai bus vertinamos „įskaityta” arba „neįskaityta“, atlikus numatytas savarankiškas užduotis.
Mokant pagal programą naudojami mokymo metodai: pažintinis vizitas, instruktavimas, pasakojimas, paskaita, demonstravimas, lyginimas, diskusija, praktinis mokymas.
Mokymo medžiagos tipai: paskaitų konspektai, skaidrės, demonstracinė medžiaga, įmonių techninė dokumentacija, instrukcijos, technologinių procesų aprašymai, video medžiaga ir kt. Mokymo medžiaga bus parengta popierine bei elektronine forma ir pateikta kiekvienam mokymo dalyviui prieš prasidedant mokymams.
Išankstinio pasirengimo iš programos dalyvių nereikalaujama.
Mokymas bus organizuojamas pagal iš anksto su mokytoju ir mokymo įstaiga suderintą individualų grafiką Lietuvos statybininkų asociacijos įmonėse, statybos sektoriniuose praktinio mokymo centruose, kurie įsikūrę Vilniaus statybininkų rengimo centre, Kauno statybos ir paslaugų mokymo centre, Alytaus profesinio rengimo centre, Panevėžio profesinio rengimo centre ir Šiaulių profesinio mokymo centre.
Mokymo vieta bus patikslinama prieš vieną mėnesį iki prasidedant mokymams.
http://pmdtkt.kpmpc.lt/statybos-sektorius/
|