Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas |
MB "Pojis" |
Savivaldybė |
|
Priemonė |
INOSTARTAS
|
Prioritetas
|
1 PRIORITETAS. Mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų skatinimas
|
Kvietimo kodas |
01.2.1-MITA-T-852-02
|
Pagal Europos Sąjungos ataskaitą (Single Market: Europe's best asset in a changing world), 17 milijonų Europiečių gyvena ir dirba kitoje ES valstybėje narėje, kuri nėra jų gimtoji šalis.
Logistikos industrijai tai reiškia 17 milijonų reguliarių klientų, siunčiančių siuntas į gimtąsias šalis ar patiems vykstančių ten aplankyti artimųjų. Vieni iš rinkos žaidėjų, patenkinančių tiek keleivių pervežimo, tiek siuntų pristatymo poreikį, yra vežėjai mikroautobusais. Svečioje ES šalyje dirbantys - tai jų tikslinė auditorija, kuriems, vežėjai siūlo keleivių pervežimo paslaugą nuo durų iki durų, taip pat pristatomos įvairios siuntos - nuo standartinės dėžės, iki nestandartinių baldų. Tokie vežėjai gana greitai pelnė rinkos populiarumą, dėl stabilios keleivių pervežimo kainos (kuri, pavyzdžiui, skrendant lėktuvu labai varijuoja) bei žemesnių, nei tradicinės siuntų pristatymo tarnybos, kainų.
VanPax, kuria keleivių bei krovinių rezervavimo sistemą, kuri apjungtų visus Europoje veikiančius mikroautobusų vežėjus. Kuriama sistema bus tarsi Kayak ar Expedia mikroautobusų pervežimams. Vienas, iš svarbių sistemos komponentų, kuris turėtų tapti vienu iš konkurencinių sistemos pranašumų, tai vežėjų maršruto sudarymo ir krovinių paskirstymo algoritmas. Toks algoritmas, leistų VanPax sistemai automatiškai paskirstyti rezervuotas siuntas į atitinkamus mikro autobusus, bei automatiškai sugeneruotų siuntų surinkimo ir išdalinimo maršrutus.
Pirminiais duomenimis paskaičiuota, kad tinkamas siuntų valdymas tarp skirtingų vežėjų, bei mašininiu mokymusi pagrįsto optimaliausio maršruto planavimas, sumažintų kelionės kilometražą 18% arba 416.000 kilometrų per metus (modeliavimas atliktas remiantis Lietuva - Norvegija - Lietuva maršrutu). Taip kasmet būtų išsaugoma apie 110 tonų CO2 emisiju. Tokiu būdu, būtų mažinama pan-Europinių transporto koridorių apkrova, ir tuo pačiu metu kuriama pridetinė vežėjams. Dėl optimizuoto maršruto mažėtų jų veiklos kaštai ir didėtų pelno marža.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2019-05-21
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Taip
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
|
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
16 972,54 Eur
Prašoma finansavimo suma:
14 426,66 Eur
Sutarties informacija
Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia:
2019-09-09
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga:
2020-03-31
Sutarties pasirašymo diena:
2019-09-04
Sutarties galiojimo pabaiga:
2020-06-10
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
16 972,54
|
14 426,66
|
16 972,54
|
14 426,66
|
Stebėsenos rodiklių pasiekimai
Eilės numeris |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse |
Pasiekta reikšmė |
1
|
Subsidijas gaunančių įmonių skaičius
|
Įmonės
|
1.00
|
0.00
|
Statistika
|
2
|
Investicijas gavusiose įmonėse naujai sukurtos ilgalaikės darbo vietos
|
Visos darbo dienos ekv.
|
1.00
|
0.00
|
Statistika
|
3
|
Subsidijas gaunančių įmonių skaičius
|
Įmonės
|
1.00
|
0.00
|
Statistika
|
4
|
Investicijas gavusių įmonių sukurti gaminių, paslaugų ar procesų prototipai (koncepcijos)
|
Skaičius
|
1.00
|
0.00
|
Statistika
|
5
|
Investicijas gavusiose įmonėse naujai sukurtos ilgalaikės darbo vietos
|
Visos darbo dienos ekv.
|
1.00
|
0.00
|
Statistika
|
6
|
Investicijas gavusių įmonių išlaidos MTEP veikloms
|
Eur
|
15489.94
|
0.00
|
Statistika
|
7
|
Naujų įmonių, gavusių investicijas, skaičius
|
Įmonės
|
1.00
|
0.00
|
Statistika
|
Paskutinė atnaujinimo data: 2023-03-28 08:12