BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Finansavimas

"Mąstau, veikiu - mokausi"

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-01-0063

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Trakų Vytauto Didžiojo gimnazija
Savivaldybė Trakų raj.
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-01

Projekto tikslas - pagerinti keturių Trakų rajono mokyklų aštuntos klasės moksleivių skaitymo pasiekimus. Projektu bus siekiama, kad po projekto įgyvendinimo visos projekto mokyklos patektų į aukštesnį mokinių skaitymo pasiekimų lygio standartizuotų testų procentinių rodiklių ketvirtį. Trakų rajono mokyklos sieks pagerinti per žemus skaitymo rezultatus, o Trakų miesto mokykla - tapti viena lyderiaujančių Lietuvos mokyklų mokinių skaitymo gebėjimų srityje. Prieš rengiant projektą buvo atliktas tyrimas, kurio rezultatai parodė, kad didžiąją dalį pamokos dominuoja mokytojo aiškinimai, mokiniams didžioji dauguma užduodamų klausimų yra tik žinių ir supratimo tikrinanimas, tokiu būdu neskatinant mokinių būti aktyviais dalyviais mokymo(si) procese, o atskirose pamokose pateikiama jau apibendrinta informacija, nelavina mokinių aukštesniųjų mąstymo gebėjimų ir neįgalina išmokti rinkti ir analizuoti, vertinti informacijos bei perkelti viename kontekste gaunamas žinias į kitus kontekstus ir aplinkybes. Taigi, siekiant spręsti šią problemą, mokyklose bus įdiegtos trys viena be kitos negalimos inovacijos, kurias įgyvendinant bus siekiama, kad: 1. bent 50 proc. pamokos laiko būtų skiriama tokių įtraukių ir interaktyvių metodų kaip mokinių grupinės veiklos, dialogai, projektai, prezentacijos, diskusijos, taikymui. Taip bus sumažintas mokytojo kalbėjimo ir aiškinimo pamokoje laikas daugiau negu 50 proc.; 2. 20 proc. pamokų vyktų perkeliant pamokas į atviras ugdymosi aplinkas, tokias kaip vestibiuliai, bibliotekos, mokyklos kiemas, viešos miestelių, gamtos erdvės, lankytini objektai bei integruojant skirtingų mokymo dalykų turinį; 3. kiekvieno dalyko periodinių žinių patikrinimų skaičius sumažėtų iki 3 atsiskaitymų per metus. Siekiant šio tikslo bus sukurta ir įdiegta kaupiamojo vertinimo sistema, susiejant įvertinimo rezultatus su keliamais pamokų uždaviniais. Sistema remsis kasdienės moksleivių pamokinės veiklos vertinimu.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2017-07-31
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2017-10-24)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2017-10-24) 55.95
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 92 394,83 Eur
Prašoma finansavimo suma: 90 546,93 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2019-12-31
Sutarties pasirašymo diena: 2017-12-11
Sutarties galiojimo pabaiga: 2020-03-13
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
90 713,70 88 898,00 87 337,62 85 589,49

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios mokyklos Skaičius 4.00 4.00
2 Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 34.00 57.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2025-05-13 07:49

Susiję įrašai