BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Finansavimas

"Mąstymo mokykla" vaikams

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-02-0044

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Trakų lopšelis-darželis "Obelėlė"
Savivaldybė Vilniaus miesto
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-02

Projekto tikslas – sustiprinti ugdytinių kritinio, kūrybinio bei aukštesnio lygio mąstymo gebėjimų ugdymą projekto besitobulinančiuose darželiuose įdiegiant visą įstaigą apimančią „Mąstymo mokyklos“ vaikų ugdymo metodiką. Projektas bus įgyvendinamas šiomis priemonėmis: (1) apmokant „Mąstymo mokyklos“ koncepcijos ir įrankių; (2) atrinkant pedagogus-konsultantus, kurie padės kitiems kolegoms pravesti ugdomąsias veiklas naudojant „Mąstymo mokyklos“ įrankius (grupėje vienu metu dirbs du auklėtojai); (3) visiems įstaigos pedagogams 2 kartus per savaitę 6 mėn. pravedant veiklas naudojant mąstymo mokyklos metodus ir įrankius; (4) rengiant nuolatinius darželių pedagogų susitikimus, kurių metu bus diegiama visą įstaigą apimanti „Mąstymo mokyklos“ kultūra. organizuojant 6-ias bendras visų projekto darželių refleksijas; (5) atnaujinant projekte dalyvaujančių besimokančių darželių ugdymo programas, atnaujinant vaikų pažangos ir pasiekimų vertinimo aprašus; (6) parengiant „Mąstymo mokyklos“ metodo vaizdines ugdymo priemonės (mąstymo žemėlapius, mąstymo raktus ir kt.). Rezultatai: (1) 5-i projekto darželiai turės aiškią veikimo kryptį ir 'veidą" - "Mąstymo mokyklos", (2) pagerės vaikų kritinio, aukštesnio, kūrybiško mąstymo gebėjimai, vaikai išmoks reflektuoti savo mokymąsi ir susikurti savo žinojimą patys; (2) atnaujintos ir pagal „Mąstymo mokyklos“ metodiką suderintos visų ugdymo darželių programos ir vaikų pažangos ir pasiekimų vertinimo kriterijų sąrašas taps realiu praktiniu įrankiu pedagogams ugdant vaikus pagal "Mąstymo mokyklos metodą"; (3) bus sustiprinti pedagogų gebėjimai ir sąmoningumas taikant inovaciją; išmoks reflektuoti ugdomąsias veiklas, kurias organizuoja vaikams, planuotis pagal realius kriterijus, taip pat keisti veikląpagal ugdymo tikslą; (4) bus įdiegta dalijimosi gerąją praktika ir mokymosi vienas iš kultūra; darželiai įgis nuolatinio mokymosi ir tobulėjimo gebėjimą.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2019-01-28
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2019-06-04)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2019-06-04) 70.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 117 834,42 Eur
Prašoma finansavimo suma: 115 477,73 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2022-03-31
Sutarties pasirašymo diena: 2019-11-28
Sutarties galiojimo pabaiga: 2022-05-20
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
116 872,50 114 535,05 114 117,16 111 834,82

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios ikimokyklinio ugdymo mokyklos Skaičius 5.00 0
2 Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 74.00 84.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2024-02-21 07:52

Susiję įrašai