Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Problema, kad projekte veiklą tobulinančių mokyklų mokinių matematikos mokymosi pasiekimai, remiantis pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo (PUPP) rezultatais yra žemesni už šalies vidurkį. Išorinio vertinimo rekomendacijose pažymima, kad šios mokyklos turėtų didesnį dėmesį skirti ugdymosi įvairovei pamokose, mokymosi veiklos diferencijavimui, individualizavimui, suasmeninimui, įsivertinimo procesui, mokymuisi virtualioje aplinkoje. Šiems tobulintiniems pamokos aspektams labai tinka virtualios mokymosi aplinkos (VMA), bei įrodymais pagrįsto mokymo(si) metodų bei strategijų naudojimas. Tyrimai parodė, kad pamokose naudojant minėtas priemones, mokinių pasiekimai gali pagėrėti iki dviejų balų, o egzaminų išlaikymas pagėrėja iki 45 procentų. Projektu bus siekiama, kad per du projekto įgyvendinimo metus kievienoje veiklą tobulinančioje mokykloje bus įrengta po vieną matematikos e-laboratoriją „Kurkime kartu“, bus sukurtas interaktyvių pamokų scenarijų ir mokomosios medžiagos rinkinys, parengtas remiantis įrodymais pagrįsto mokymo(si) metodais bei strategijomis ir skirtas matematikos pagrindinio ugdymo kurso kartojimui 10 klasėje. Sukurta priemonė bus nuosekliai taikoma pamokose ir leis pagerinti veiklą tobulinančių mokyklų mokinių matematikos PUPP rezultatus iki 2 balų.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2020-02-21
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Ne
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
|
0
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
102 040,00 Eur
Prašoma finansavimo suma:
100 000,00 Eur
Sutarties informacija
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
|
0,00
|
|
|