BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Matematikos mokau (-si) savivaldžiai–mokausi atsakingai

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-03-0055

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Panevėžio "Minties" gimnazija
Savivaldybė
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-03

Įgyvendinant projektą bus gerinami 10 kl. mokinių matematikos mokymosi pasiekimai, diegiant savivadaus mokymos modelį. Pasirinkimą lėmė tai, jog projekte dalyvaujančios mokyklos susiduria su itin žemais 10 kl. mokinių matematikos mokymosi rezultatais. Išanalizavus mokyklų galimybes ir mokslininkų siūlomus inovatyvius ugdymo metodus, nutarta tobulinti dešimtokų matematikos ugdymo kokybę per savivaldų mokymąsi. Projekto tikslas – sukurti ir įdiegti šiuolaikišką bei patrauklų mokiniams savivaldaus mokymo (-si) modelį matematikos pamokose, siekiant pagerinti 10-os klasės mokinių matematikos mokymo (-si) pasiekimus. Sukurti ir įdiegti 10 klasių mokinių matematikos mokymo(si) pasiekimų gerinimo modelį. Veiklos: 1. Mokytojų kvalifikacijos tobulinimas ir konsultavimas; 2. Mokymo(si) modelio sukūrimas ir pritaikymas. Šiuo projektu siekiama įgyvendinti Geros mokyklos koncepcijos nuostatas bei stiprinti projekte dalyvaujančių mokyklų Geros mokyklos požymių raišką. Projektas teikiamas pagal Aprašo 11.1 veiklą, kuria siekiama gerinti 10 klasių mokinių matematikos mokymosi pasiekimus. Bus taikomas naujoviškas savivaldaus mokymo(si) modelis, koreguojamas mokinių ugdymo planas, projekte dalyvaujančių klasių pamokų tvarkaraštis. Konsultacijas mokytojams teiks projekte dalyvaujančios konsultuojančios mokyklos specialistai ir konsultantas-ekspertas, konsultantai. Šis pasiekimų gerinimo būdas pasirinktas, nes yra kūrybiškas, taikomas lankstus aplinkų naudojimas, mokymosi tikslų, uždavinių, tempo, būdo pasirinkimas, kuris įtakoja mokinių rezultatus. Koordinatoriai stebės mokinių pasiekimus: mėnesių, pusmečių dalykų įvertinimų stebėsena bei organizuojamų trijų diagnostinių testų rodiklių stebėsena. Šis nestandartinis problemos sprendimas leis pritaikyti naują patirtį, kuria bus siekiama veiksmingų pokyčių organizuojant ir tobulinant ugdymą Panevėžio miesto gimnazijose ir Pasvalio rajono pagrindinėje mokykloje ir siekiant geresnių rezultatų mokinių mokymo (si) pasiekimų.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2020-02-24
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2020-08-14)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2020-08-14) 67.48
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 90 286,31 Eur
Prašoma finansavimo suma: 88 481,67 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia: 2020-08-30
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2021-12-31
Sutarties pasirašymo diena: 2020-09-18
Sutarties galiojimo pabaiga: 2022-04-08
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
90 286,31 88 476,31 89 121,85 87 335,19

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios mokyklos Skaičius 4.00 4.00
2 Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 24.00 28.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2025-02-05 07:52

Susiję įrašai