Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Matematikos ugdymo rezultatai palyginus žemi visoje Lietuvoje. Todėl būtina ieškoti to priežasčių ir būdų matematikos pasiekimams gerinti. Geros mokyklos koncepcijoje akcentuota, kad šiandienos mokykloje mokymasis turėtų būti personalizuotas, interaktyvus, kontekstualus, įvairus (įvairiems poreikiams užtikrinti). Viena iš prastų ugdymo rezultatų priežasčių yra galimybių neturėjimas užtikrinti nuotolinį mokymą (specialiųjų poreikių, ligos ir pan. atvejais).
Tyrimai rodo, kad įvairių poreikių ir mokymosi stilių mokinius labiausiai motyvuoja, įtraukia informacinės technologijos. Be to, šiandien mokykloje mokosi Z kartos vaikai, kuriems vien tik tradicinis mokymas nebetinka, jiems pasaulio suvokimui būtinos informacinės technologijos. Išmaniosios ugdymo priemonės padėtų šiems vaikams pasiekti aukštesnių mokymosi rezultatų, nes atsirastų motyvacija mokytis matematikos organizuojant mokymą jiems suprantamu būdu. Tokiu būdu kiekvienas mokinys užduotis galėtų atlikti individualiai, pritaikant jas konkrečiai jam. Tokiu būdu būtų paprasčiau stebėti jo individualią pažangą, padėti siekti aukštesnių rezultatų.
Projekto pagrindinė veikla - ugdymo programos atnaujinimas/diegimas, darbuotojų kvalifikacijos kėlimas ir įrangos įsigijimas.
Projekto tikslinė grupė - projekto vykdytojo ir projekto partnerių įstaigų darbuotojai.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2020-02-21
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Taip
(2020-08-14)
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Taip
(2020-08-14)
|
71.18
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
94 280,00 Eur
Prašoma finansavimo suma:
92 394,40 Eur
Sutarties informacija
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga:
2022-09-18
Sutarties pasirašymo diena:
2020-09-18
Sutarties galiojimo pabaiga:
2022-09-30
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
85 140,44
|
83 437,63
|
85 140,44
|
83 437,63
|
Stebėsenos rodiklių pasiekimai
Eilės numeris |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse |
Pasiekta reikšmė |
1
|
Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios mokyklos
|
Skaičius
|
4.00
|
4.00
|
Statistika
|
2
|
Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas
|
Skaičius
|
24.00
|
25.00
|
Statistika
|
3
|
Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas
|
Skaičius
|
24.00
|
25.00
|
Statistika
|
4
|
Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios mokyklos
|
Skaičius
|
4.00
|
4.00
|
Statistika
|
Paskutinė atnaujinimo data: 2024-10-11 07:50