BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Matematikos pasiekimų gerinimas sukuriant ir efektyviai panaudojant inovatyvias erdves

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-01-0072

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Marijampolės sav. Igliaukos Anzelmo Matučio gimnazija
Savivaldybė Marijampolės
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-01

Projekte dalyvauja veiklą tobulinančio Marijampolės savivaldybės Igliaukos Anzelmo Matučio ir Liudvinavo Kazio Borutos gimnazijos, Kauno raj. Zapyškio pagrindinė mokykla bei konsultuojanti mokykla - Kauno Milikonių progimnazija. Projektu siekiame įgyvendinti inovaciją – kūrybiškai apjungti įrodymais pagrįstą mokymą ir virtualių erdvių panaudojimą 8 klasės mokinių matematikos mokymo(si) kokybei gerinti, o tuo pačiu ir pakelti Nacionalinio mokinių pasiekimų patikrinime už atliktą užduotį ( Standartizuotų testų) vidutiniškai surinktų taškų vidurkį.Projekto tikslas:Pagerinti 8 kl. mokinių matematikos pasiekimus, papildant mokinių mokymosi erdvę viena iš plačiausiai pasaulyje naudojamų virtualių ugdymo(si) aplinkų bei sustiprinant pedagogų kompetencijas, padedančias šią aplinką kūrybiškai pritaikyti įrodymais pagrįsto mokymo organizavimui.Projekto tikslinė grupė: 5-8 klasių mokiniai ir jiems dėstantys mokytojai. Vykdant projektą bus: pagerintos 224 mokinių mokymosi sąlygos, įrengiant 3 išmaniąsias klases, su programine įranga, įrenginiais, mokymosi turiniu ir internetu integruotais į vieną visumą; sustiprintos pedagogų ugdymo kompetencijos: įvykdyti MozaBook edukacinės platformos valdymo, virtualios medžiagos, skirtos įrodymais pagrįstam matematikos mokymui, kūrimo mokymai bei praktiniai užsiėmimai; Susisteminta projekto metu įgyta geroji patirtis ir ja pasidalinta, paviešinti projekto rezultatai.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2017-08-01
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2017-10-24)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2017-10-24) 58.06
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 70 686,00 Eur
Prašoma finansavimo suma: 69 300,00 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2019-12-14
Sutarties pasirašymo diena: 2017-12-14
Sutarties galiojimo pabaiga: 2019-12-06
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
56 519,34 55 388,34 56 519,34 55 388,34

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 36.00 55.00
2 Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios mokyklos Skaičius 3.00 3.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2025-02-13 07:51

Susiję įrašai