BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Matematikos pasiekimų gerinimas ugdant mokinių mokymosi mokytis kompetenciją

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-03-0033

Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Vykdytojas Vilniaus „Aušros” mokykla-darželis
Savivaldybė
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-03

Visas projekto mokyklas venija noras tobulinti 4 klasės mokinių pasiekimus matematikos srityje. Pagal NMPP ataskaitas, mokyklų mokinių matematikos pasiekimai itin žemai vertinami pagal Aukštesniųjų mąstymo gabėjimų kriterijų bei pagal komunikavimo ir bendrųjų problemų strategijų veiklos sritį. Tai leidžia daryti prielaidas, kad mokinių matematikos dalyko žinios ir gebėjimai yra paviršutiniški, o tose srityse, kur reikia išmąstyti, demonstruoti giluminį supratimą ir taikyti šiuos įgūdžius sprendžiant bendrąsias problemas bei kuriant strategijas atsiranda spragos, kurios neabejotinai turės įtakos pereinant moksleiviams iš pradinės į vidurinę mokyklą. Dėl aukščiau įvardytų priežasčių projekte dalyvaujančios mokyklos nusprendė savo mokyklose kurti besimokančias visuomenes, ugdydamos mokymosi mokytis kompetenciją . Ugdant šią kompetenciją mokiniams bus siekiama suformuoti pasauliniais moksliniais tyrimais patvirtintus efektyvaus besimokančiojo įpročius, kurie ugdo mokymosi mokytis ir mokymosi visą gyvenimą gebėjimus ir formuoja teigiamą požiūrį į mokymąsi ir nuolatinį tobulėjimą, bei išmokyti juos efektyvių mokymosi strategijų. Siekiant didinti mokinių matematikos pasiekimus, mokymosi mokytis kompetencija mokyklose bus ugdoma įgyvendinant šias veiklas: 1. Diegiant efektyvaus besimokančiojo įpročius (elgesio modelius), - tai 16 problemos sprendimo elgesio strategijų, pagal A.L.Costa ir Bena Kallick; 2. Į ugdymo procesą įvedant atskirą pamoką, skirtą mokymosi mokytis kompetencijų ugdymui bei mokymosi mokyti kompetencijas integruojant į dalykų pamokų uždavinius.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2020-02-24
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas (2020-06-12)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Ne (2020-06-12) 35.92
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 48 370,69 Eur
Prašoma finansavimo suma: 46 085,41 Eur

Sutarties informacija

Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
0,00

Susiję įrašai