Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Projekto tikslas - pagerinti mokinių matematikos žinių įsisavinimą gimnazijos pirmoje klasėje į ugdymo turinį integruojant anglų kalbą ir per projektinę veiklą. Projekto uždaviniai: (1) Tobulinti mokytojų kvalifikaciją Integruoto dalyko ir užsienio kalbos mokymosi (IDUKM) srityje ir (2) Įgyvendinti integruotą matematikos mokymo programą gimnazijose ir atlikti jos įgyvendinimo kokybinį vertinimą. Projektą įgyvendina penkios Lietuvos gimnazijos. Projektą vykdančios gimnazijoms metodines konsultacijas suteiks konsultuojančios mokyklos - Šiaulių Didždvario gimnazijos – mokytojai. Projekto metu matematikos programos turinys bus išplėstas papildomomis 36 valandomis, kurių metu anglų kalba bus vykdoma projektinė veikla, susijusi su gebėjimais atrasti matematikos pritaikomumą kitose gyvenimo srityse, pvz. ekonomika, architektūra, medicina, biologija, gamta ir pan. Siektina, kad integruotas mokymas būtų sistemingas, suplanuotas ir užtikrinantis tokio mokymosi tęstinumą. Tokiam mokymui vykdyti 30 mokytojų bus specialiai apmokyti suteikiant IDUKM taikymo žinių integruoto mokymo programos, nuoseklaus teminio plano, metodinės ir mokymo medžiagos rengimo srityse. Konsultantai parengs metodinius nurodymus mokytojui. Pagal parengtą mokymo programą bus mokomi pirmos klasės gimnazistai, po vieną klasę (vienoje vidutiniškai po 24 mokinius) kiekvienoje gimnazijoje. Projekto vykdymo metu bus atliekamas naujos integruotos programos įgyvendinimo kokybinis vertinimas, o išvados, kaip metodinės rekomendacijos, bus išplatintos mokykloms Lietuvoje.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2017-07-28
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
(2017-10-24)
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Taip
(2017-10-24)
|
30.41
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
112 201,94 Eur
Prašoma finansavimo suma:
109 957,90 Eur
Sutarties informacija
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
0,00
|
0,00
|
0,00
|
0,00
|