BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Matematinio mąstymo pasiekimų gerinimas STEAM ugdymo metodais formuojant žaliąjį mokinių požiūrį

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-01-0054

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Vilniaus Jono Basanavičiaus progimnazija
Savivaldybė Vilniaus miesto
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-01

Pagal tarptautinių tyrimų rodiklius, Lietuvos moksleivių pasiekimai matematikoje bei gamtos mokslų srityse nepatenkinami. Moksleiviai matematikos, gamtos mokslų, inžinerijos ir kitos susijusias sritis įvardija kaip sunkias, neįdomias. Mokyklų išorinis vertinimas, parodė vyraujančią orientaciją į tradicinę mokymo paradigmą (58 proc.), tuo tarpu šiuolaikinė mokymosi paradigma sudaro 10 proc., ir bandoma dirbti šiuolaikiškai – 32 proc. Žemi vaikų matematikos pasiekimai skatina projekto vykdytojus ieškoti sprendimų mokymosi kokybei gerinti, pasitelkti inovatyvius mokymosi metodus ir priemones, peržiūrėti bei atnaujinti ugdymo programų turinį, gilinti mokytojų žinias, suteikti naujų kompetencijų. Šiuo tikslu numatoma įgyvendinti projektą „Matematinio mąstymo pasiekimų gerinimas STEAM ugdymo metodais, formuojant žaliąjį mokinių požiūrį“. Projektu bus siekiama pagerinti ketvirtų klasių mokinių matematikos pasiekimus, įgyvendinant pokyčius mokyklų ugdymo procesų organizavime bei atnaujinant ugdymo programų turinį. Projekto metu bus parengta STEAM ugdymo metodų integravimo į pradinio ugdymo programas metodinė medžiaga. Veiklą tobulinančių mokyklų pedagogai ir švietimo darbuotojai, remdamiesi parengta metodine medžiaga ir konsultuojami išorės konsultanto bei konsultuojančios mokyklos specialistų, koreguos mokyklų veiklos tobulinimo veiksmų planus, ugdymo planus, atnaujins ugdymo turinį pagal mokyklos poreikius. Veiklą tobulinančių mokyklų pedagogai mokysis inovatyvias technologijas panaudoti mokymosi procesuose, taikyti kūrybinio mąstymo ir problemų sprendimo principus pamokose. Pedagogai įgis reikalingas kompetencijas ir gebėjimus integruoti anglų kalbos ir kitų dalykų mokymą, organizuoti ugdymo veiklas netradicinėse edukacinėse erdvėse. Projekto metu 5 mokyklos atnaujins bendrojo ugdymo turinį ir įdiegs naujus ugdymo proceso organizavimo modelius, mokymuose dalyvaus 37 pedagogai ir švietimo darbuotojai. Projekto įgyvendinimo trukmė – 24 mėnesiai.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2017-07-31
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2017-10-24)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2017-10-24) 71.18
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 117 851,03 Eur
Prašoma finansavimo suma: 115 500,00 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2019-12-31
Sutarties pasirašymo diena: 2017-12-11
Sutarties galiojimo pabaiga: 2020-03-04
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
117 851,03 115 491,00 115 152,46 112 981,71

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios mokyklos Skaičius 5.00 5.00
2 Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 37.00 43.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2025-05-14 07:49

Susiję įrašai