Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Oxfordo mokslininkai sukūrė modelį NUMICON, skirtą ugdyti matematinius gebėjimus ikimokyklinio (nuo 3 metų) ir mokyklinio amžiaus vaikams taip pat specialią metodiką NUMICON BREAKING BARRIERS skirtą specialiųjų poreikių vaikų skaičiavimo gebėjimams ugdyti. Modelio tikslas – palengvinti vaikų su specialiasiais poreikiais matematikos supratimą bei padaryti matematikos mokymosi procesą smagiu užsiėmimu. Mokslininkai teigia, kad pagrindinė priežastis, kodėl matematika vaikams nesiseka, yra ta, kad tai yra labai abstraktus mokslas. NUMICON matematinio skaičiavimo metodika padeda vaikams suprasti skaičius bei aritmetinius veiksmus per multisensorinius pojūčius. Labai svarbu, kad šiame modelyje įskaitomi ankstyvojo matematikos mokymosi sunkumai, natūraliai kylantys iš kognityvinės brandos. Projekto pagalba giliau pažvelgsime į matematinio lavinimo sritį, siekiant tikslingo ugdymo turinio kokybės pokyčio bei pakankamų vaikų patirčių įgijimo dar iki mokyklos. NUMICON bus taikomas integruoto ugdymo paradigmoje, t. y. sistema bus taikoma ne kaip būrelis ar atskiras užsiėmimas, bet bus integruota, nuosekliai įvesta į ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2019-01-28
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
(2019-04-11)
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Ne
(2019-04-11)
|
43.00
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
117 076,00 Eur
Prašoma finansavimo suma:
114 734,00 Eur
Sutarties informacija
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
0,00
|
0,00
|
0,00
|
0,00
|