BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

MB "URBS TV" konkurencingų kultūros produktų gamyba ir diegimas taikant žiedinės ir skaitmeninės ekonomikos principus

Nr. 13.1.1-LVPA-K-310-01-0018

Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Vykdytojas MB "Urbs TV"
Savivaldybė
Priemonė PASKATOS KULTŪROS IR KŪRYBINIŲ INDUSTRIJŲ SEKTORIUI KURTI KONKURENCINGUS KULTŪROS PRODUKTUS
Prioritetas 13 PRIORITETAS. Veiksmų, skirtų COVID-19 krizei įveikti, skatinimas ir pasirengimas ekonomikos atgaivinimui
Kvietimo kodas 13.1.1-LVPA-K-310-01

Prodiuserinė kompanija MB „URBS TV", sėkmingai dirba jau 5 metus. Įmonė kuria populiariausius LNK kanalo serialus: „Rimti reikalai“, Monikai reikia meilės“, „Muilodrama“. Be serialų prodiuserinė kompanija MB "URBS TV" gamina įvairaus pobūdžio ir žanro laidas: intelektualaus humoro laida „Šeškinės 20", istorinių dokumentinių laidų ciklas „Partizanų keliais“, dokumentinė laida „Išsaugota istorija“ ir daug kitų. Atsižvelgdama į paklausą ir tendencijas rinkoje, įmonė ketina sukurti du produktus paremtus žiedinės ir skaitmeninės ekonimikos principais, 1. Skaitmeninę kastingo platformą, kuri būtų tinkama bei lengvai naudojama tiek didelio kino, laidų kūrėjams, tiek mažiems reklamų ar renginių organizatoriams bei norintiems dalyvauti atrankose. Atrankų ir dalyvavimo procesas būtų perkeltas į nuotolį, taupomi kaštai, laikas, didinamas įmonės veiklos konkurencingumas. 2. TV laidų ciklą „Laikas keistis“ - visuomenės švietimui žiedinės ekonomikos tematika. Laidų tikslas parodyti plačiąjai visuomenei, kaip kiekvienas iš mūsų gali prisidėti prie klimato kaitos, planetos išsaugojimo, švaresnės aplinkos ir oro, tvaresnio vartojimo. Paskatinti kurti naujus įpročius, išmokyti vaikus ir save kaip sumažinti susidarančių atliekų kiekį, atrasti įdomių būdų kaip užtikrinti atliekų pakartotiną naudojimą, praktikuoti veiksmus mažinančius teršalų kiekį, kartu kurti patvaresnius produktus. Projekto tikslas – naujų kultūros industrijos produktų, paremtų žiedinės ir skaitmeninės ekonomikos principais sukūrimas MB "URBS TV " veikloje.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2022-02-18
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Ne
2. Naudos ir kokybės vertinimas 0
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 228 571,00 Eur
Prašoma finansavimo suma: 157 714,00 Eur

Sutarties informacija

Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
0,00

Susiję įrašai