BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Finansavimas

Mentalinė aritmetika

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-03-0031

Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Vykdytojas Klaipėdos "Smeltės" progimnazija
Savivaldybė
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-03

Klaipėdos „Smeltės“ ir Klaipėdos Liudviko Stulpino progimnazijų, Klaipėdos rajono Slengių mokyklos-daugiafunkcinio centro, Klaipėdos rajono Plikių Ievos Labutytės pagrindinės mokyklos projekto „Mentalinė aritmetika“ tikslas - pagerinti 4 klasių matematikos pasiekimų rezultatus per du metus iki 10 proc. įdiegiant mentalinės aritmetikos mokymo metodus pradiniame ugdyme. Mentalinė aritmetika yra sistema, leidžianti greitai ir tiksliai atlikti aritmetinius skaičiavimus, naudojant mintyse abakuso (skaičiuotuvo) atvaizdą. Mentalinėje aritmetikoje nėra naudojama kalbinė sistema, skaičiuojama vaizdiniais, o alfa kartos vaikų ugdymo (-si) procesas išskirtinai reikalauja vaizdumo. Mokytojai per dvejus metus parengs mentalinės aritmetikos užduočių rinkinius ir skaitmenines trijų lygių užduotis 3 ir 4 klasei, atitinkančias matematikos pradinio ugdymo bendrojoje programoje numatytą matematikos ugdymo turinio apimtį. Mokiniai aktyviai dirbs pamokų metu naudodami paruoštas mentalinės aritmetikos mokymo priemones. Mentalinio skaičiavimo technika, skaitmeninių užduočių atlikimas, galimybė pasirinkti lygį, atitinkantį mokinio galias, motyvuos mokinius, leis efektyviau išnaudoti pamokos laiką, kai kurių užduočių automatizuoti ir nedelsiant gaunami atsakymai bei įvertinimai padidins grįžtamosios informacijos efektyvumą. Mokytojai, dalyvaudami projektinėse veiklose, tobulins kvalifikaciją ir įgis darbo su skaitmeninėmis technologijomis, užduočių individualizavimo bei diferencijavimo įgūdžių. Keisis mokytojų supratimas apie šiuolaikinio mokytojo vaidmenį pamokoje, tobulės darbo metodai, kurie taps patrauklesni mokiniams.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2020-02-24
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas (2020-06-12)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Ne (2020-06-12) 36.20
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 66 943,60 Eur
Prašoma finansavimo suma: 65 604,70 Eur

Sutarties informacija

Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
0,00

Susiję įrašai