Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vilniaus Jeruzalės progimnazija ir Telšių r. Eigirdžių pagrindinė mokykla projektu siekia per du metus daugiau negu 11 proc. pagerinti 8 klasės mokinių socialinių mokslų pasiekimus, kurie vadovaujantis 2017 m. Nacionalinio mokinių pasiekimų patikrinimo rezultatais, Telšių r. Eigirdžių pagrindinėje mokykloje nesiekia socialinių mokslų mokinių pasiekimų šalies vidurkio, o Vilniaus Jeruzalės mokykloje yra patys žemiausi, lyginant su kitų šios mokyklos mokinių gebėjimų pasiekimais.Siekdamos įgyvendinti šį tikslą mokyklos diegs 5-8 klasėse Mokinių mokymosi mokytis kultūrą (MMMK).MMMK besimokančiose mokyklose bus kuriama įgyvendinant šias veiklas:1. Diegiant efektyvaus besimokančiojo įpročius (elgesio modelius), - tai 16 problemos sprendimo, realaus gyvenimo gebėjimų, kurių reikia veiksmingai veikti visuomenėje ir gebėti suprasti visuomenėje vykstančius reiškinius, gebėti įžvelgti dėsningumus, ugdytis atkaklumą, kūrybiškumą ir profesionalumą (16-ka efektyvaus besimokančiojo įpročių pagal A.L.Costa ir Bena Kallick: atkaklumas, impulsyvumo valdymas, nuoširdus ir empatiškas klausymasis, mąstymo lankstumas, mąstymas apie savo mąstymą (metapažinimas), tikslumo siekimas, klausimų kėlimas ir problemų suvokimas, turimų žinių taikymas naujose situacijose, aiškus ir tikslus mąstymas bei bendravimas, duomenų surinkimas naudojant visus pojūčius, kūryba, įsivaizdavimas, inovacijos, reagavimas su nuostaba ir pagarba, atsakingas rizikavimas, humoro supratimas, mąstymas drauge ir atvirumas nuolatiniam mokymuisi). 2. Į ugdymo procesą įvedant atskirą mokymosi mokyti kompetencijų ugdymo pamoką bei mokymosi mokyti kompetencijas integruojant į dalykų pamokų uždavinius.Įdiegus MMMK mokyklų mokinių socialinių gebėjimų pasiekimai pagerės mažiausiai 11 proc. Progresas ir pažanga bus stebimi kas metus, t.y. NMPP metu. Papildomai abiejose mokyklose bus atliekamos mokytojų ir mokinių apklausos, kiek mokymosi mokytis gebėjimai jiems padeda pasiekti geresnių rezultatų socialiniuose moksluose.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2017-07-25
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Taip
(2017-10-24)
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Taip
(2017-10-24)
|
68.24
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
46 148,96 Eur
Prašoma finansavimo suma:
45 225,98 Eur
Sutarties informacija
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga:
2019-12-14
Sutarties pasirašymo diena:
2017-12-14
Sutarties galiojimo pabaiga:
2020-03-13
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
44 990,49
|
44 090,68
|
43 761,63
|
42 886,40
|
Stebėsenos rodiklių pasiekimai
Eilės numeris |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse |
Pasiekta reikšmė |
1
|
Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas
|
Skaičius
|
23.00
|
46.00
|
Statistika
|
2
|
Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios mokyklos
|
Skaičius
|
2.00
|
2.00
|
Statistika
|
Paskutinė atnaujinimo data: 2025-01-02 07:54