BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Mokinių esminių psichologinių poreikių patenkinimas mokykloje ir popamokinėje veikloje: Ar balansas tarp skirtingų kontekstų reikšmingas

Nr. 09.3.3-LMT-K-712-22-0354

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Vilniaus universitetas
Savivaldybė
Priemonė MOKSLININKŲ, KITŲ TYRĖJŲ, STUDENTŲ MOKSLINĖS KOMPETENCIJOS UGDYMAS PER PRAKTINĘ MOKSLINĘ VEIKLĄ
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.3.3-LMT-K-712-22

Lietuvos Respublikos ir Europos švietimo dokumentuose pabrėžiama, kad švietimas yra tvarios ir darnios visuomenės pagrindas, todėl tiek Lietuva, tiek Europos šalys įsipareigoja padėti kiekvienam moksleiviui tobulėti ir realizuoti savo potencialą. Yra būtinybė analizuoti, kokios sąlygos yra tinkamiausios jauniems žmonėms atskleisti savo potencialą bei suprasti psichologinius mechanizmus, užtikrinančius jaunų žmonių motyvaciją įgyti kompetencijas ir išsiugdyti savybes, reikalingas suaugusio amžiuje būnant aktyviu ir prisidedančiu visuomenės nariu. Šiame projekte, remiantis Savideterminacijos teorija, analizuojamas mokinių esminių psichologinių poreikių patenkinimas dviejuose kontektuose – mokykloje ir popamokinėje veikloje. Siekiama atsakyti į klausimą, kokia mokinių esminių psichologinių poreikių patenkinimo balanso mokyklos ir popamokinės veiklos kontekstuose prognostinė vertė jų funkcionavimui (mokymosi motyvacijai, įsitraukimui į mokymąsi ir subjektyviai gerovei). Numatoma atlikti koreliacinį tyrimą, kuriame dalyvaus apie 300 9-12 klasių moksleivių. Projektas suteikia naujas žinias apie vyresnių klasių moksleivių psichologinių poreikių patenkinimą skirtinguose kontekstuose bei balanso reikšmę jaunuolių raidai ir mokymuisi.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2020-08-03
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2020-10-08)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2020-10-08) 59.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 2 943,12 Eur
Prašoma finansavimo suma: 2 943,12 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2021-04-30
Sutarties pasirašymo diena: 2020-11-03
Sutarties galiojimo pabaiga: 2021-06-16
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
2 943,12 2 943,12 2 943,12 2 943,12

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Tyrėjai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 1.00 1.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2025-03-19 07:53

Susiję įrašai