Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Lietuvos Respublikos ir Europos švietimo dokumentuose pabrėžiama, kad švietimas yra tvarios ir darnios visuomenės pagrindas, todėl tiek Lietuva, tiek Europos šalys įsipareigoja padėti kiekvienam moksleiviui tobulėti ir realizuoti savo potencialą. Yra būtinybė analizuoti, kokios sąlygos yra tinkamiausios jauniems žmonėms atskleisti savo potencialą bei suprasti psichologinius mechanizmus, užtikrinančius jaunų žmonių motyvaciją įgyti kompetencijas ir išsiugdyti savybes, reikalingas suaugusio amžiuje būnant aktyviu ir prisidedančiu visuomenės nariu. Šiame projekte, remiantis Savideterminacijos teorija, analizuojamas mokinių esminių psichologinių poreikių patenkinimas dviejuose kontektuose – mokykloje ir popamokinėje veikloje. Siekiama atsakyti į klausimą, kokia mokinių esminių psichologinių poreikių patenkinimo balanso mokyklos ir popamokinės veiklos kontekstuose prognostinė vertė jų funkcionavimui (mokymosi motyvacijai, įsitraukimui į mokymąsi ir subjektyviai gerovei). Numatoma atlikti koreliacinį tyrimą, kuriame dalyvaus apie 300 9-12 klasių moksleivių. Projektas suteikia naujas žinias apie vyresnių klasių moksleivių psichologinių poreikių patenkinimą skirtinguose kontekstuose bei balanso reikšmę jaunuolių raidai ir mokymuisi.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2020-08-03
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Taip
(2020-10-08)
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Taip
(2020-10-08)
|
59.00
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
2 943,12 Eur
Prašoma finansavimo suma:
2 943,12 Eur
Sutarties informacija
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga:
2021-04-30
Sutarties pasirašymo diena:
2020-11-03
Sutarties galiojimo pabaiga:
2021-06-16
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
2 943,12
|
2 943,12
|
2 943,12
|
2 943,12
|
Stebėsenos rodiklių pasiekimai
Eilės numeris |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse |
Pasiekta reikšmė |
1
|
Tyrėjai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas
|
Skaičius
|
1.00
|
1.00
|
Statistika
|
Paskutinė atnaujinimo data: 2025-03-19 07:53