BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Mokinių mokymosi pasiekimų gerinimas taikant pažangiosios analitikos struktūrinį modelį

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-01-0090

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Šiaulių r. Aukštelkės mokykla-daugiafunkcis centras
Savivaldybė Šiaulių raj.
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-01

Pagal Hatie (2014), vaiko mokymosi sėkmei įtakos turi daugiau kaip 138 veiksniai. Visus juos suvokti įprastais būdais praktiškai neįmanoma. Ekonomiškai stipresnėse nei Lietuva šalyse švietime taikomi IT pažangios analitikos modeliai, leidžiantys apjungti skirtingus duomenis apie vaiko šeimą efektyvesniam personalizuoto ugdymo proceso organizavimui ir valdymui. Būtent pažangios analitikos sprendiniai leidžia atlikti individualią mokymosi sėkmę lemiančių veiksnių daugiamatę analizę ir modeliuoti darbo su vaiku ir šeima scenarijus, siekiant mažinti negatyvų šeimos aplinkos poveikį vaiko mokymosi pasiekimams. Viena iš sėkmingų pažangios analitikos modelių naudojimo ugdymo proceso efektyvumo valdymui patirtis – Tacoma (JAV) valstybinių mokyklų tinklas, viešai sutinkantis dalintis savo praktika.Projekto "Mokinių mokymosi pasiekimų gerinimas taikant pažangiosios analitikos struktūrinį modelį" tikslas - adaptuoti ir išbandyti inovatyvų pažangios analitikos modelį, leidžiantį mokyklai priimti personalizuotus vaiko mokymosi motyvaciją ir pasiekimus didinančius duomenimis apie šeimos aplinką grindžiamus sprendimus, siekiant ugdymo proceso efektyvumo. Projekte sprendžiami uždaviniai: - Pažangios analitikos modelio adaptavimas ir išbandymas projekto mokyklose.- Mokytojų kompetencijų įtraukti tėvus į duomenų apie šeimos aplinkas teikimą bei personalizuotos pagalbos vaikui scenarijų įgyvendinimą, mažinant nepalankius šeimos aplinkos veiksnius vaiko mokymosi motyvacijai ir mokymosi pasiekimams, tobulinimas.- Personalizuotų pagalbos mokymosi motyvacijai ir pasiekimams didinti scenarijų, grįstų duomenimis apie šeimos aplinkas, parengimas ir išbandymas.Projekto koordinatorius: Šiaulių rajono Aukštelkės mokykla-daugiafunkcis centras.Projekto partneriai: Viešoji įstaiga Ugdymo inovacijų centras, Šiaulių Salduvės progimnazija, Prienų r. Išlaužo pagrindinė mokykla, Prienų r. Skriaudžių pagrindinė mokykla.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2017-08-03
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2017-10-24)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2017-10-24) 80.23
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 114 727,76 Eur
Prašoma finansavimo suma: 112 433,20 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2019-12-11
Sutarties pasirašymo diena: 2017-12-11
Sutarties galiojimo pabaiga: 2020-03-23
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
92 405,59 90 405,59 83 955,86 82 138,74

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios mokyklos Skaičius 4.00 4.00
2 Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 50.00 51.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2024-06-13 07:54

Susiję įrašai