BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Mokinių skaitymo gebėjimų gerinimas Pakruojo rajono Balsių, Klovainių, Rozalimo ir Žemynos pagrindinėse mokyklose

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-01-0077

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Pakruojo rajono savivaldybės administracija
Savivaldybė Pakruojo raj.
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-01

Projektu sprendžiama problema – nepakankami mokinių skaitymo (teksto suvokimo) pasiekimai Pakruojo rajono Balsių, Žemynos, Klovainių, Rozalimo pagrindinėse mokyklose. Projekto tikslas - pagerinti Pakruojo rajono mokinių skaitymo pasiekimus diegiant naujus bendrojo ugdymo proceso organizavimo modelius mokyklose.Tikslui pasiekti numatomi uždaviniai ir veiklos:1. Diegti inovatyvias ugdymo organizavimo formas bei teikti ugdymosi pagalbą mokiniams1.1. Lietuvių kalbos dalyko modulių diegimas1.2. Konsultacijų ir pagalbos mokiniams teikimas1.3. Projektinių darbų organizavimas2. Organizuoti inovatyvias neformaliojo ugdymo veiklas, prisidėsiančias prie mokinių skaitymo gebėjimų pasiekimų gerinimo2.1. Netradicinių ugdymo veiklų organizavimas2.2. Edukacinių išvykų organizavimasNumatomi rezultatai:- mokinių, kurių skaitymo pasiekimai pagerėjo, skaičius išaugs 3 proc. (lyginant su pradine būkle);- mokinių, nepasiekiančių patenkinamo pasiekimų lygmens, skaičius sumažės 2 proc. (lyginant su pradine būkle, tose mokyklose, kuriose nustatytas patenkinamo pasiekimų lygmens nepasiekimas).- 24 mokytojai patobulins savo kvalifikaciją skaitymo gebėjimų ugdymo srityje.Projekto poveikis: bus sudarytos galimybės mokytis pagal inovatyvius, motyvuojančius, įtraukiančius, praktikoje pasiteisinusius mokymosi metodus, kurių dėka pagerės mokinių skaitymo (teksto suvokimo) pasiekimo rezultatai. Projekto dėka pagerės mokytojų darbo aplinka (nauji mokymosi metodai, įranga), motyvacija, palengvės ugdymosi proceso organizavimas. Ilgalaikėje perspektyvoje pagerėjusi švietimo situacija spręs socialinės atskirties ir skurdo problemas.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2017-08-02
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2017-10-24)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2017-10-24) 60.19
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 94 005,94 Eur
Prašoma finansavimo suma: 92 125,82 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2020-03-30
Sutarties pasirašymo diena: 2017-12-18
Sutarties galiojimo pabaiga: 2020-06-17
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
82 839,24 81 182,45 82 809,73 81 153,53

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios mokyklos Skaičius 4.00 4.00
2 Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 24.00 26.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2025-03-14 07:49

Susiję įrašai