BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

"Mokomės mokyti (s) matematikos"

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-01-0013

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Varėnos rajono savivaldybės administracija
Savivaldybė Varėnos raj.
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-01

Projektui „Mokomės mokyti(s) matematikos“ apjungiamos Varėnos rajono keturių skirtingo tipo bendrojo ugdymo mokyklų ir Varėnos švietimo centro pastangos siekiant pagerinti 10 klasių moksleivių matematikos pasiekimus: sumažinti mokinių nepasiekusių minimalaus lygio dalį nuo bendro laikiusiųjų skaičiaus ir pagerinti pasiekimų vidurkį bent iki šalies lygio. Projekto uždaviniai bus įgyvendinami diegiant inovaciją - naują matematikos mokymo(si) modelį. Jo esmė grindžiama patyriminiu mokymu (si). Šio mokymo(si) bruožai: teorijos atradimas praktikoje, išlaisvintas kūrybiškumas, mokinio atsakomybė ir sukurtas produktas. Projekto veiklos bus plėtojamos dviem kryptimis: diegiant dialogišką ir tyrinėjantį matematikos mokymą(si) naudojant patyriminio mokymo(si) formą ir teikiant pagalbą mokiniui bei kuriant aplinką, palankią inovacijos diegimui ir jos tvarumui palaikyti. Su dvylika Varėnos rajono įmonių bei organizacijų pasirašytas susitarimas dėl ugdomosios veiklos įmonių erdvėse bei bendradarbiavimo leis kontekstualizuoti ir aktualizuoti matematikos ugdymo turinį. Varėnos švietimo centras projekte atliks konsultanto vaidmenį. Jo specialistai padės stiprinti mokinių, mokytojų bei vadovų kompetencijas padedančias įgyvendinti Geros mokyklos koncepcijos nuostatas: dialogišką ir tyrinėjantį mokymąsi, atviras ugdymo(si) aplinkas bei gebėjimą mokytis su kitais ir iš kitų. Vykdant projektą bus išbandomos trys inovatyvios veiklos: patyriminis mokymasis, metodas "Mokau-mokausi", kuriamas ir taikomas įrankis matematikos mokymo(si) pažanagai matuoti. Šis projektas turi ilgalaikį strateginį siekį- ne tik išbandyti ugdymo (si) inovacijas, bet ir kurti jų paieškos tradicijas, grįstas dialogu, bendru idėjų generavimu ir gero valdymo praktika.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2017-07-27
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2017-10-24)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2017-10-24) 72.09
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 92 324,00 Eur
Prašoma finansavimo suma: 90 478,00 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2019-12-21
Sutarties pasirašymo diena: 2017-12-21
Sutarties galiojimo pabaiga: 2020-02-13
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
61 556,00 60 324,00 61 435,36 60 205,77

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 24.00 40.00
2 Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios mokyklos Skaičius 4.00 4.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2024-03-28 07:49

Susiję įrašai