BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Mokslininko lyderystė per kompetentingumą tyrimų metodologijoje stiprinant nacionalinį ir tarptautinį aukštojo mokslo prestižą

Nr. 09.3.3-LMT-K-712-01-0005

Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Vykdytojas Vytauto Didžiojo universitetas
Savivaldybė Kauno miesto
Priemonė MOKSLININKŲ, KITŲ TYRĖJŲ, STUDENTŲ MOKSLINĖS KOMPETENCIJOS UGDYMAS PER PRAKTINĘ MOKSLINĘ VEIKLĄ
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.3.3-LMT-K-712-01

Socialinių mokslų sritis apima kryptis su skirtingomis problemomis, bet jų sprendimuose įvairių krypčių mokslininkai taiko vienodus tyrimo metodus. Neadekvatus metodų taikymas, tyrimų etikos ignoravimas lemia menkos vertės publikacijas, riboja dalyvavimą aukšto lygio tarptautiniuose tinkluose. Aukštojo mokslo politinės kultūros keitime pirmas žingsnis - remtis patikimais tyrimų rezultatais, priimant sprendimus. Tuomet formuosis pasitikėjimu grįstas politikų-mokslininkų dialogas. Švietimo sektoriaus darbuotojai čia svarbūs. Mokslininko lyderystė įveiklinama per tyrimų metodologijos kompetencijų taikymą tyrimuose, paveiki per mokslo produkciją. Projekto tikslas: skatinti socialinių mokslų srities mokslininkų lyderystės įveiklinimą ir paveikumą plėtojant jų tyrimų metodologijos kompetencijų tikslinio mokymo/si ir tyrimų veiklų metu, bendradarbiaujant su doktorantais ir švietimo sektoriaus tyrėjais, siekiant stiprinti jų pajėgumus vykdyti aukšto lygio mokslinių tyrimų veiklas ir prisidėti prie AM prestižo didinimo. Projekto rezultatai: teorinių straipsnių rinkinys; kiekybiniai instrumentai, atlikti daugiapakopiai tyrimai, 10 straipsnių prestižiniuose mokslo žurnaluose; etikos rekomendacijų ir tyrimo metodologijos kompetencijų sąrangos leidiniai LT ir ANG k.; tyrimų metodologijos mokymo/si medžiaga, platforma ir mokymai mokslininkams, doktorantams, švietimo sektoriaus tyrėjams; įsivertinimo instrumentų portfelis, monografija ANG k., 40 pranešimų tarptautinėse konferencijose; žinių forumas. Projektas prisidės prie: suvokimo plėtotės, kad aukštojo mokslo prestižas negalimas be mokslininkų, doktorantų, švietimo sektoriaus tyrėjų komeptentingumo tyrimų metodologijoje; OECD (2005), Europos Komisijos (2013) rekomendacijų socialiniuose tyrimuose taikyti inovatyvias metodologijas; etikos dimensijos plėtotės tyrimuose; prie socialinių mokslų mokslininkų, švietimo sektoriaus tyrėjų tobulinimosi, doktorantūros studijų curriculum kaitos inicijavimo.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2017-08-08
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2017-11-27)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Ne (2017-11-27) 76.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 440 447,05 Eur
Prašoma finansavimo suma: 440 447,05 Eur

Sutarties informacija

Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
0,00 0,00 0,00 0,00

Susiję įrašai