Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Projektui „Mokymasis tyrinėjant“ apjungtos Varėnos rajono 4- ių skirtingo tipo bendrojo ugdymo mokyklų ir 3-ių konsultuojančių įstaigų pastangos siekiant pagerinti 8 klasių moksleivių gamtos mokslų pasiekimus: sumažinti žemesnių ir žemesnių vidutinių pasiekimų lygį pasiekiančių moksleivių dalį iki rajono arba šalies lygio. Projekto uždaviniai bus įgyvendinami diegiant atnaujintą gamtos mokslų ugdymo turinį. Jo atnaujinimas bus vykdomas trimis aspektais: papildant ugdymo turinio žinias vietos gamtos unikalumu, integruojant visus tris gamtos mokslų dalykus į vieną gamtotyrinę programą ir kuriant naujas ugdymo aplinkas ( perkeliant ugdymo(si) procesą į pačią gamtą, mokant atlikti tiriamuosius darbus). Stiprinant mokytojų praktines tiriamosios veiklos kompetencijas Vilniaus universiteto laboratorijose kartu su Dzūkijos nacionalinio parko ir Čepkelių gamtinio rezervato specialistais bei mokinių mokymosi tyrinėjant kompetencijas, tikimasi vesti juos bendro įsipareigojimo link. Mokytojai įgalinami efektyviai taikyti tyrimą kaip ugdymo metodą ir per jį geriau pažinti mokinį bei padėti motyvuotai gerinti gamtos mokslų pasiekimus. Su gyvenimu susietas, kontekstualus, aktualus ugdymo turinys bei atviras ir mokymusi tyrinėjant grindžiamas procesas taps įdomiu, auginančiu mokinį.Kartu su mokytojais ir mokiniais dirbs Vilniaus universiteto Gyvybės mokslų centro, Dzūkijos nacionalinio parko ir Čepkelių valstybinio gamtinio rezervato direkcijos, Varėnos švietimo centro specialistai. Moksleivių ir mokyklų pažangos bus siekiama vadovaujantis Geros mokyklos koncepcijos nuostatomis: dialogišku ir tyrinėjančiu mokymusi, atviromis ugdymo(si) aplinkomis bei gebėjimu mokytis su kitais ir iš kitų. Projekte bus sukurtos ir įgyvendintos visiškai naujos trys programos: dvi skirtos mokytojams, viena- moksleiviams.Šio projekto ilgalaikis strateginis siekis - sutelkus praktinį ir mokslinį potencialą, sukurti tvarią ir produktyvią partnerystę, vedančią link kaitos ir mokyklų pažangos.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2020-02-24
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Taip
(2020-08-14)
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Taip
(2020-08-14)
|
84.26
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
94 263,00 Eur
Prašoma finansavimo suma:
92 378,00 Eur
Sutarties informacija
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga:
2022-10-01
Sutarties pasirašymo diena:
2020-10-01
Sutarties galiojimo pabaiga:
2022-12-01
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
94 263,00
|
92 373,00
|
94 263,00
|
92 373,00
|
Stebėsenos rodiklių pasiekimai
Eilės numeris |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse |
Pasiekta reikšmė |
1
|
Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios mokyklos
|
Skaičius
|
4.00
|
4.00
|
Statistika
|
2
|
Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas
|
Skaičius
|
24.00
|
28.00
|
Statistika
|
3
|
Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios mokyklos
|
Skaičius
|
4.00
|
4.00
|
Statistika
|
4
|
Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas
|
Skaičius
|
24.00
|
28.00
|
Statistika
|
Paskutinė atnaujinimo data: 2025-02-08 07:50