BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Mokymosi per judesį metodikos taikymas ikimokykliniame ugdyme, integruojant specialiųjų poreikių vaikus

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-02-0014

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Kauno miesto savivaldybės administracija
Savivaldybė Kauno miesto
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-02

Kauno miesto savivaldybės administracija, siekdama gerinti ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo kokybę, inicijuoja projektą "Mokymosi per judesį metodikos taikymas ikimokykliniame ugdyme, integruojant specialiųjų poreikių vaikus".Projekto tikslas yra pagerinti ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo kokybę, taikant mokymosi per judesį metodiką specialiųjų poreikių vaikų integracijos procese.Projekto metu penkios ugdymo įstaigos – Kauno l/d "Boružėlė", Kauno l/d "Varpelis", Kauno l/d "Radastėlė", Kauno l/d "Želmenėlis", Klaipėdos r. Vėžaičių l/d, vykdančios ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas, pagerins ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo kokybę, pritaikydamos mokymosi per judesį metodiką, padedančią integruoti specialiųjų poreikių vaikus į bendrojo ugdymo grupes.Šio projekto metu numatomos vykdyti veiklos skirtos ikimokyklinio ugdymo įstaigų pedagogų kompetencijai didinti, įgyti teorinių ir praktinių žinių, sukurti ikimokyklinių įstaigų tinklą, diegti "Mokymosi per judesį" metodą į ugdymo procesą bei inovatyviai IKT įrangai įsigyti.Taikant "Mokymosi per judesį" metodiką bei pasiteisinusių visame pasaulyje IKT priemonių naudojimą, tobulinant bei stiprinant vaikų fizinio aktyvumo ugdymą nuo ankstyvo amžiaus, įstaigose bus pastebimai pagerinta teikiamų paslaugų kokybė, užtikrinta specialiųjų poreikių vaikų integracija į ugdymo veiklas bendrojo ugdymo grupėse.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2019-01-24
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2019-06-04)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2019-06-04) 72.50
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 117 857,14 Eur
Prašoma finansavimo suma: 115 500,00 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2022-09-30
Sutarties pasirašymo diena: 2019-10-21
Sutarties galiojimo pabaiga: 2022-12-30
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
104 544,10 102 453,21 88 165,21 86 401,90

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 30.00 39.00
2 Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios ikimokyklinio ugdymo mokyklos Skaičius 5.00 0

Paskutinė atnaujinimo data: 2025-05-16 07:49

Susiję įrašai