BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Finansavimas

Mokytojų formalusis mokymasis

Nr. 09.4.2-ESFA-K-714-03-0003

Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Vykdytojas Mykolo Romerio universitetas
Savivaldybė
Priemonė FORMALIOJO IR NEFORMALIOJO MOKYMOSI GALIMYBIŲ PLĖTRA
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.4.2-ESFA-K-714-03

Demografinių ekonominių pokyčių situacija Lietuvoje kelia iššūkius švietimo sistemai: vis didėjantis vyresnio amžiaus mokytojų skaičius, labai mažas besirenkančių mokytojo profesiją jaunų žmonių skaičius. Lietuvos statistikos departamento duomenimis, apie 6 proc. dirbančių pedagogų 2016–2017 m. buvo pensinio amžiaus; manoma, kad 2021 m. ši dalis sieks 20 proc. Susidūrusios su kvalifikuoto personalo trūkumu, įstaigos priverstos darbinti atitinkamos specializacijos neturinčius pedagogus. Projekto tikslas - sukurti sąlygas asmenims, turintiems aukštąjį išsilavinimą ir siekiantiems prisidėti prie Lietuvos regionuose esančių ugdymo įstaigų paslaugų prieinamumo didinimo, tapti konkurencingesniais įgyjant papildomas dalykines ar pedagogines kompetencijas. Projekto uždaviniai: - sudaryti sąlygas asmenims, turintiems auštąjį (ne pedagoginį) išsilavinimą, įgyti pedagogines kompetencijas, įgalinančias dirbti teisės aktų tvarka apibrėžtą pedagoginį darbą; - sudaryti sąlygas asmenims, turintiems auštąjį pedagoginį išsilavinimą, įgyti papildomas dalykines kompetencijas, reikalingas darbui ugdymo institucijoje. Projekto metu bus vykdomos profesinės pedagoginės studijos, skirtos pedagogo kvalifikacijai įgyti jos neturintiems ir papildomų dalykinių kompetencijų įgijimui skirtos pirmosios ir antrosios pakopos studijos. Šių veiklų rezultatai - parengti pedagogai, gebantys vykdyti tyrimus, dirbti su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais mokiniais (įtraukusis ugdymas), tikslingai integruoti informacines ir komunikacines technologijas, taikyti interaktyvaus mokymo(si) būdus ir priemones modeliuojant ugdymo turinį. Numatytos projekto veiklos atlieps kokybinius švietimo aspektus siejamus su inovatyvumu, idėjos naujumu, kūrybiškumu, nestandartiniu problemos sprendimu bei bus orientuotos į naujausių tyrimų metu nustatytų tobulintinų aspektų, problemų sprendimą.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2020-07-20
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2020-10-19)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2020-10-19) 65.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 650 316,58 Eur
Prašoma finansavimo suma: 637 310,18 Eur

Sutarties informacija

Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
0,00

Susiję įrašai