Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
PROJEKTO POREIKIS IR PROBLEMAKeturių iš penkių projekto mokyklų 8 klasės mokinių matematikos pasiekimai yra žemesni negu šalies vidurkis. Siekdami spręsti šią situaciją, identifikavome opią kaimo ir rajono mokykloms būdingą problemą: mokinių motyvacijos mokytis mažėjimas ir pasiekimų prastėjimas.IDENTIFIKUOTOS PROBLEMOS PRIEŽASTYSI. Ryšio tarp mokytojo ir mokinio dingimas bei mokyklos jam perėjus į dalykinę sistemą. Klasės auklėtojo, kaip lyderio ir pavyzdžio mokiniams vaidmens nebuvimas. II. Stipriai sumažėjęs tėvų dalyvavimas mokinio ugdymo procese, jam perėjus į pagrindinę mokyklą. III. Mokytojų kaip darbuotojų įsitraukimo ir motyvacijos tobulėti, keistis, daryti pokyčius stoka. Visos identifikuotos priežastys parodo, kad geresniu mokinių mokymusi iš esmės nėra pakankamai suinteresuoti nei tėvai, nei mokytojai, o jų motyvacija su kiekviena aukštesne klase mažėja. Viso šito pasekmė yra per maža mokinių motyvacija mokytis.Todėl projekto veiklos yra nukreiptos į tėvų ir mokytojų suinteresuotumo ir motyvacijos dalyvauti mokyklos gyvenime, mokyklos tobulinime didinimą, siekiant pagerinti mokinių motyvaciją ir pasiekimus. SIEKIAMAS REZULTATASĮgyvendinant projektą bus siekiama, kad per du projekto įgyvendinimo metus kiekvienoje projekto mokykloje 8 klasės mokinių matematikos pasiekimai padidėtų ne mažiau 15 proc. lyginant su 2017 m. NMPP rezultatais. INOVATYVŪS NORIMŲ REZULTATŲ SIEKIMO BŪDAI(1) Kasmetinio tėvų ir mokinių įsitraukimo ir motyvacijos didinimo plano parengimas ir įgyvendinimas;(2) Klasės vadovų ir matematikos mokytojų veiklos vertinimo ir motyvacijos sistemos sukūrimas ir įgyvendinimas.(3) Kiekvienoje mokykloje sukurti interaktyvią IT grįžtamojo ryšio platformą, kuri dar labiau paskatintų ir įgalintų sprendimus Nr. 1 ir Nr. 2
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2017-07-28
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Taip
(2017-10-24)
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Taip
(2017-10-24)
|
67.38
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
115 038,98 Eur
Prašoma finansavimo suma:
112 738,20 Eur
Sutarties informacija
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga:
2019-12-18
Sutarties pasirašymo diena:
2017-12-18
Sutarties galiojimo pabaiga:
2020-03-20
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
114 806,83
|
112 510,69
|
114 697,01
|
112 403,07
|
Stebėsenos rodiklių pasiekimai
Eilės numeris |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse |
Pasiekta reikšmė |
1
|
Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios mokyklos
|
Skaičius
|
5.00
|
5.00
|
Statistika
|
2
|
Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas
|
Skaičius
|
56.00
|
66.00
|
Statistika
|
Paskutinė atnaujinimo data: 2024-10-08 07:54