Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas |
Lietuvos kempingų asociacija |
Savivaldybė |
Molėtų raj. |
Priemonė |
Prioritetinių turizmo plėtros regionų e-rinkodara
|
Prioritetas
|
5 PRIORITETAS. Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos
|
Kvietimo kodas |
05.4.1-LVPA-K-808-02
|
Lietuvos kempingų asociacijos projekte numatoma kurti kemperiais keliaujančių turistų poreikius atitinkantį turizmo produktą, didinant šalia kempingų esančių gamtos ir kultūros paveldo objektų žinomumą. Projekto e.rinkodaros priemonėmis tikslinga didinti turizmo produktų ir turistinių vietovių, šalia kurių įsikūrę kempingai Kauno, Vilniaus, Druskininkų, Trakų, Klaipėdos, Palangos, Neringos, Šilutės, Zarasų, Molėtų, Jurbarko, Prienų, Lazdijų, Varėnos, Plungės, Utenos, Anykščių miestuose ir rajonuose, žinomumą tikslinėse rinkose (Vokietijoje, Švedijoje, Suomijoje, Prancūzijoje ir pan.).Projekto idėja – e.rinkodaros priemonėmis kurti turizmo produktus per gamtos paveldo (vandens telkiniai ir jų pakrantės, gyvūnija ir kiti rekreaciniai ištekliai) ir kultūros paveldo objektų žinomumą, gerinti Lietuvos, kaip turtingos turizmo ištekliais keliaujant kemperiais, turizmo įvaizdį, informuoti vietos ir užsienio turistus apie keliavimo galimybes ir skatinti turizmo produktų pardavimus tikslinėse rinkose.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2018-08-01
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Taip
(2018-10-12)
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Taip
(2018-10-12)
|
88.00
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
328 552,76 Eur
Prašoma finansavimo suma:
279 269,85 Eur
Sutarties informacija
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga:
2020-07-31
Sutarties pasirašymo diena:
2018-11-20
Sutarties galiojimo pabaiga:
2020-10-02
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
153 564,09
|
130 529,47
|
153 371,66
|
130 365,90
|
Stebėsenos rodiklių pasiekimai
Eilės numeris |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse |
Pasiekta reikšmė |
1
|
Įgyvendintos turizmo rinkodaros priemonės
|
Skaičius
|
5.00
|
5.00
|
Statistika
|
Paskutinė atnaujinimo data: 2025-02-12 07:50