Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas |
Lietuvos žmonių su negalia sąjunga, asociacija |
Savivaldybė |
Vilniaus miesto |
Priemonė |
Prioritetinių turizmo plėtros regionų e-rinkodara
|
Prioritetas
|
5 PRIORITETAS. Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos
|
Kvietimo kodas |
05.4.1-LVPA-K-808-01
|
Projekto tikslas – didinti Kultūros paveldo objektų žinomumą ir lankomumą e-rinkodaros priemonėmis, ypatingą dėmesį skiriant prieinamumo visiems populiarinimui, nes Lietuvos turizmo plėtros 2014–2020 m. programa numato, jog didinant turizmo sektoriaus konkurencingumą, svarbu siekti, kad turistų lankomi objektai ir turistams teikiamos paslaugos būtų pritaikyti ir siūlomi jiems visiems, atsižvelgiant į jų fizines išgales, negalią ar amžių, tai yra asmenims su specialiaisiais poreikiais, šeimoms su mažais vaikais, senyviems žmonėms ir panašiai. Todėl skatinant įgyvendinti turizmo projektus, tikslinga nustatyti, kad šiuose objektuose būtų įrengta speciali infrastruktūra, numatytas atitinkamas aptarnavimas (specialiai mokytas personalas, gestų kalbos vertėjai, aprašymai Brailio raštu), organizuotos veiklos ir ekspozicijos, pritaikytos specialiųjų poreikių turintiems asmenims. Dėl pasikeitusio visuomenės ir pačių neįgaliųjų požiūrio į negalią, negalia jau nesuvokiama kaip kliūtis dirbti, užsiimti mėgstama veikla ar keliauti. Tai pastebėję turizmo sektoriaus atstovai atsigręžia į šią visuomenės grupę ir siekia pasiūlyti paslaugas, padedančias užtikrinti specialių poreikių turintiems asmenims kokybiškas atostogas, laisvalaikio praleidimą, domėjimąsi kultūra. Projekto metu sukurtos 5 e-rinkodaros priemonės viešins Vilniaus, Pietų Dzūkijos, Pajūrio regionų objektus, kurie atitinka „Prieinamas visiems“ koncepciją, t.y. prieinami neįgaliesiems, yra įdomūs vietos ir užsienio turistams, reprezentuoja Lietuvos kultūrą. Elektroninės rinkodaros priemonėmis viešinant šiuos objektus bus formuojama pozicija, kad Universalus dizainas kultūros paveldo puoselėjime, tvarumo ir harmonijos siekiančioje visuomenėje yra logiška ir neišvengiama būtinybė. Kurti negriaunant, naudoti protingai, planuoti atsakingai ir įvertinant ilgalaikes pasekmes, pirmenybę teikiant asmeniui, gerbiant jo individualumą, skirtingumą – tai naujo požiūrio, naujos informacinės eros, tvarios visuomenės bruožai.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2016-03-17
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Taip
(2016-06-02)
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Taip
(2016-06-02)
|
48.00
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
102 019,40 Eur
Prašoma finansavimo suma:
86 716,49 Eur
Sutarties informacija
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga:
2018-10-31
Sutarties pasirašymo diena:
2016-07-22
Sutarties galiojimo pabaiga:
2019-01-23
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
53 019,48
|
45 066,56
|
46 654,68
|
39 656,48
|
Stebėsenos rodiklių pasiekimai
Eilės numeris |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse |
Pasiekta reikšmė |
1
|
Įgyvendintos turizmo rinkodaros priemonės
|
Skaičius
|
5.00
|
5.00
|
Statistika
|
Paskutinė atnaujinimo data: 2025-03-21 07:50