BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Naujasis mokslinis žinojimas: filosofiniai, politiniai ir ideologiniai iššūkiai

Nr. 09.3.3-LMT-K-712-02-0154

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Mykolo Romerio universitetas
Savivaldybė Vilniaus miesto
Priemonė MOKSLININKŲ, KITŲ TYRĖJŲ, STUDENTŲ MOKSLINĖS KOMPETENCIJOS UGDYMAS PER PRAKTINĘ MOKSLINĘ VEIKLĄ
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.3.3-LMT-K-712-02

Projektą sudaro mokslo‐visuomenės‐politikos trinarės ašies tyrimas, savo ruožtu analitiškai išskirtinas į tris atskirus, tačiau tarpusavyje organiškai susijusius etapus.1. Pirmasis įvardintinas kaip mokslinio žinojimo filosofinės artikuliacijos problema: turime a priori kritiškai vertinti teorizuojantį požiūrį į mokslą kaip žinias, kurios yra atskiriamos nuo jų kilmės, raidos, konkteksto, tikslų ir taikymo priemonių, kur neatsižvelgiama į mokslinio pasaulėžiūrio sudėtingumą, vystymąsi, kaitą ir lankstumą. 2. Kaip tuomet apibrėžti mokslinę veiklą? Antrąji etapą lemia pirmasis, lokalizuojantis mokslinį žinojimą socio‐kultūrinėje ir para‐politinėje terpėje. Jei mokslo žinių turinys ir vertė yra nustatomi tik atitinkamų praktikų (veiklos) kontekste, kuris iš esmės yra socialinės ir technologinės prigimties, mokslų praktika būtinaiįtraukiama į sprendimų priėmimo procesą, t.y. tampa plačiąja prasme politine veikla. Čia susiduriame su mokslo re/de/sub/trans,‐ politizacijos problema.3. Trečiasis etapas yra mokslo ideologizacijos problema. Neabejotinai esama daugybės mokslinį pasaulėvaizdį (dez)integruojančių metafizinių veiksnių, sąlygojančių dažniausiai tylų, tačiau kartais triukšmingą ir brutalų Vakarų civilizacijos "mokslinį pasaulėžiūrio" propagavimą. Tačiau skelbiamos vizijos apie atvirą žinių visuomenę, harmoningai integruotą politiką, į pažangą vedančias technologijų ir mokslo vertybes nėra nei akivaizdžios, nei savaime suprantamos. Klaustina, ar esama galimybės mokslinio žinojimo universalumą ir teisėtumą paaiškinti kitaip, ne per "civilizacijų konflikto" ar "postkolonialinės politikos" prizmę, bet pasitelkiant praktoteorijos, postfenomenologijos, neopragmatizmo, transhumanizmo, posthumanizmo filosofemas.Taigi projektas į savo tyrimą integruoja EK "Mokslo visuomenėje programos" raginimus permąstyti mokslo, visuomenės, kultūros ir technologijų santykį, tbet inicijuotos darbotvarkės ambicingumą diversifikuoja pasirinktais konceptualiniais instrumentais.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2017-07-05
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2017-11-08)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2017-11-08) 88.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 42 502,40 Eur
Prašoma finansavimo suma: 42 502,40 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2019-12-14
Sutarties pasirašymo diena: 2017-12-15
Sutarties galiojimo pabaiga: 2020-04-17
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
42 502,40 42 502,40 42 338,04 42 338,04

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Įgyvendinti MTEP projektai Skaičius 1.00 1.00
2 Į užsienį panaudojant ESF investicijas tobulinti profesinių žinių išvykę tyrėjai Skaičius 1.00 1.00
3 Tyrėjai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 1.00 1.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2025-03-19 07:53

Susiję įrašai