Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Ne retas vaikas teigia, kad būtent matematika jiems yra viena iš sunkiausių ir nemėgstamiausių disciplinų mokykloje. Jau pradinėse klasėse daliai vaikų matematika yra „baubas“, kuris gąsdina ir taip tampa nesuprantamas ar neįkandamas dalykas. Mokslininkai teigia, kad pagrindinė priežastis, kodėl matematika vaikams nesiseka, yra ta, kad tai yra labai abstraktus mokslas. Lietuvoje perėjus prie integruoto ar visuminio ugdymo, mokymo požiūrio, mokytojams įprastos dalykinių kompetencijų plėtotės sistemos išsiardė, o naujos dar nesusiformavo. Projekto metu į veiklą tobulinančių darželių ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programų turinį bus integruojamas inovatyvus Oxfordo mokslininkų sukurtas NUMICON modelis. Jis skirtas ugdyti matematinius gebėjimus nuo 3 metų amžiaus. Modelio tikslas – palengvinti vaikų matematikos supratimą bei padaryti matematikos mokymosi procesą smagiu užsiėmimu. Ši matematinio skaičiavimo metodika padeda vaikams suprasti skaičius bei aritmetinius veiksmus per multisensorinius pojūčius. Labai svarbu, kad šiame modelyje įskaitomi ankstyvojo matematikos mokymosi sunkumai, natūraliai kylantys iš kognityvinės brandos. Projekto pagalba giliau pažvelgsime į matematinio lavinimo sritį, siekiant tikslingo ugdymo turinio kokybės pokyčio bei pakankamų vaikų patirčių įgijimo dar iki mokyklos. NUMICON bus taikomas integruoto ugdymo paradigmoje, t. y. sistema bus taikoma ne kaip būrelis ar atskiras užsiėmimas, bet bus integruota, nuosekliai įvesta į ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2019-01-28
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
(2019-06-04)
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Taip
(2019-06-04)
|
50.50
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
117 857,00 Eur
Prašoma finansavimo suma:
115 500,00 Eur
Sutarties informacija
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
0,00
|
0,00
|
0,00
|
0,00
|