BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Pagrindinio ugdymo turinio tarpdalykinė dermė: lietuvių kalba ir literatūra, istorija ir dailė

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-03-0022

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Vytauto Didžiojo universiteto "Rasos" gimnazija
Savivaldybė
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-03

Pagrindinio ugdymo programoje bus sukurtas ir įdiegtas naujas bendrojo ugdymo proceso organizavimo modelis, sinchronizuotas lietuvių kalbos, istorijos ir dailės mokymo(si) modelis 9 – 10 klasėse. Sukurdami sinchronizuotus lietuvių kalbos, istorijos ir dailės programų ciklus atnaujinsime programų turinį, jis taps aktualesnis mokiniams, atviras jų poreikiams ir talentams, ugdysime gyvenimui1 ciklas 9 – oje klasėje „Tautinės tapatybės paieška XIX a.“ (romantizmas, nacionalizmas, tautinis sąjūdis, rusifikacija, germanizacija istorijoje, dailėje ir literatūroje). 2 ciklas 10 – oje klasėje „Visuomenės modernėjimas tarpukariu“(demokratijos formavimasis, tautos modernėjimas, kultūros suklestėjimas, tolerancija tautinėms mažumoms). 3 ciklas 10 – oje klasėje „Tautos išlikimas Antrojo pasaulinio karo metais ir po karo“ (holokaustas, kolaboravimas, tremtis, rezistencija, egzodas, socialistinis realizmas).Pagal ciklus bus suderinti dailės, istorijos ir lietuvių kalbos teminiai planai, parengtas sinchronizuotų mokymo(si) metodų aprašas. Aprašą sudarys sinchronizuotų ciklų pamokų planai, veiklų netradicinėse edukacinėse aplinkose aprašai, vaizdo pamokos, kūrybinių užduočių aprašai, mokinio įsivertinimo įrankiai. Bus įdiegtas veiklomis grįstas mokymosi modelis. Mokytojai patobulins IKT kompetenciją: kaip į internetą įkelti pamokų medžiagą, vesti pamokas, kurti užduotis mokinių į(si)vertinimui, išsaugoti sukurtą pamokų medžiagą virtualioje erdvėje, parengsime virtualias kūrybinių darbų parodas Facebook socialiniame tinkle. Mokymas(is) vyks peržengiant mokyklos sienas, susietas su gyvenimo patirtimi, pamokos vyks muziejuose, vyks protų mūšai, kursime komiksus, kryžiažodžius, kursime skulptūras, individualius bei grupinius mokinių projektus, vyksime ekskursijas, mokiniai sukurs edukacinį stalo žaidimą. Projektą viešinsime organizuodami respublikinę konferenciją, paskleisime sinchronizuoto mokymo(si) ir veiklomis grįsto mokymosi patirtį tarp kitų Lietuvos mokyklų.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2020-02-23
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2020-08-14)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2020-08-14) 75.51
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 46 200,00 Eur
Prašoma finansavimo suma: 45 297,91 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2022-09-18
Sutarties pasirašymo diena: 2020-09-18
Sutarties galiojimo pabaiga: 2022-12-14
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
35 489,79 34 777,79 35 489,79 34 777,79

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios mokyklos Skaičius 2.00 2.00
2 Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 12.00 12.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2024-12-26 07:54

Susiję įrašai