Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas |
Šilutės rajono savivladybė |
Savivaldybė |
Šilutės raj. |
Priemonė |
Prioritetinių turizmo plėtros regionų e-rinkodara
|
Prioritetas
|
5 PRIORITETAS. Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos
|
Kvietimo kodas |
05.4.1-LVPA-K-808-01
|
,,Pamario švyturiu kelias“ tikslas - pasitelkiant išmanias e-rinkodaros priemones didinti kulturos ir gamtos paveldo objektu žinomuma, lankomuma, aktualuma Šilutesrajono ir Neringos savivaldybese. Projektu siekiama gerinti Lietuvos turizmo ivaizdi, turizmo produktu ir paslaugu žinomuma šalyje, prioritetinese ir perspektyvineseturizmo rinkose, skatinti turizmo rinkodara. Projekto eigoje bus vykdomos šios veiklos: vaizdo klipu parengimas apie rajonus, objektus; maršrutu sukurimas; audiogidu sukurimas; daromos nuotraukos, veiklos taip pat bus igyvendinamos ir užsienio kalbomis - anglu, rusu ir vokieciu Projekto igyvendinimo metu bus viešinamiŠilutes rajono savivaldybes bei Neringos savivaldybes kulturos ir gamtos paveldo objektai naudojant e-rinkodaros priemones. Projekto pagrindinis tikslas yra didintiLietuvos kulturos ir gamtos paveldo objektu žinomuma, aktualuma, lankomuma, informuoti visuomene bei didindi aplinkosaugini samoninguma. Projektas yrainovatyvus, itraukiantis itin dideles mases skirtingu šaliu gyventoju. Projektu siekiama skatinti rusu, vokieciu ir kitus užsienio turistus skleisti pozityvia informacijaapie Lietuva, turizmo galimybes ir produktus. Projekto igyvendinimo metu bus idiegiamos šios e-rinkodaros priemones:1. Komunikacija socialiniuose tinkluose;2. Rinkodara paieškos sistemose (SEA);3. Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO)4. Reklama vaizdo irašu socialiniuose tinkluose;5. Reklama internetiniuose portaluose (ši e-rinkodaros priemone apima komunikacija naujienu, kelioniu portaluose ir reklaminius skydelius („banerius“)6. Pristatomoji maršruto svetaine;7. Mobilioji rinkodara (ši e-rinkodaros priemone apima informacines lauko lenteles su QR kodais ir NCF mikroschemomis bei mobiliaja aplikacija)8. Turinio rinkodara (ši e-rinkodaros priemone apima interaktyvu žaidima, internetinius dienrascius (ang. blogs.), video klipus bei kt.)
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2016-03-14
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Taip
(2016-06-02)
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Taip
(2016-06-02)
|
45.00
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
341 176,47 Eur
Prašoma finansavimo suma:
290 000,00 Eur
Sutarties informacija
Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia:
2016-07-27
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga:
2018-12-31
Sutarties pasirašymo diena:
2016-07-27
Sutarties galiojimo pabaiga:
2019-04-04
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
252 861,10
|
214 931,93
|
215 612,92
|
183 270,98
|
Stebėsenos rodiklių pasiekimai
Eilės numeris |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse |
Pasiekta reikšmė |
1
|
Įgyvendintos turizmo rinkodaros priemonės
|
Skaičius
|
8.00
|
8.00
|
Statistika
|
Paskutinė atnaujinimo data: 2025-07-09 07:50