Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Žemi Panevėžio rajono socialinio, ekonominio konteksto rodikliai negerina mokinių pasiekimų ir nemotyvuoja mokytis. Šiuo projektu siekiama artėti prie geros, šiuolaikiškos mokyklos atsiradimo kaimo vietovėse. Įgyvendinant projektą, bus gerinami 10 klasių mokinių matematikos mokymosi pasiekimai, nes projekte dalyvaujančios mokyklos susiduria su itin žemais 10 klasių mokinių matematikos mokymosi rezultatais. Bus taikomas naujoviškas patyriminio mokymo(si) modelis, koreguojamas mokinių ugdymo planas ir projekte dalyvaujančių klasių pamokų tvarkaraštis. Konsultacijas dirbantiems mokyklose mokytojams teiks projekte dalyvaujančios konsultuojančios mokyklos specialistai ir konsultantas-ekspertas. Šis pasiekimų gerinimo būdas pasirinktas, nes kūrybiškas, lankstus aplinkų naudojimas, mokymosi tikslų, uždavinių, tempo, būdo pasirinkimas įtakoja mokinių rezultatus. Mokinių pažangą ir pasiekimus vertins projekto vadovas, koordinatoriai, moksleivių tėvai. Tikimasi, kad šis nestandartinis problemos sprendimas leis pritaikyti naują patirtį, kuria bus siekiama veiksmingų pokyčių organizuojant ir tobulinant ugdymą Panevėžio rajono bendrojo ugdymo mokyklose ir siekiant geresnių rezultatų mokinių mokymo(si) pasiekimų.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2017-07-31
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Taip
(2017-10-24)
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Taip
(2017-10-24)
|
62.62
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
117 857,14 Eur
Prašoma finansavimo suma:
115 500,00 Eur
Sutarties informacija
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga:
2019-12-12
Sutarties pasirašymo diena:
2017-12-12
Sutarties galiojimo pabaiga:
2020-03-04
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
107 573,31
|
105 421,84
|
105 828,38
|
103 746,64
|
Stebėsenos rodiklių pasiekimai
Eilės numeris |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse |
Pasiekta reikšmė |
1
|
Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas
|
Skaičius
|
36.00
|
36.00
|
Statistika
|
2
|
Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios mokyklos
|
Skaičius
|
5.00
|
5.00
|
Statistika
|
Paskutinė atnaujinimo data: 2025-04-26 07:49