Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Nacionaliniuose strateginiuose dokumentuose šalies švietimo sistemai keliami ambicingi tikslai: sukurti pažangią, modernią ir stiprią valstybę, pasižyminčią harmoninga visuomenės, ekonomikos ir valdymo derme. Prioritetiniuose ES ir Lietuvos švietimo politikos dokumentuose aukštesniųjų gebėjimų ugdymas nurodomas kaip itin svarbus šalių gerovės kūrimo ir pažangos veiksnys. Investicijos į mokymo sritį būtinos, nes švietimas ir aukšto lygio gebėjimai yra svarbiausi strateginiai šiandienos ekonomikos augimo veiksniai. Šiuo metu silpniausios Lietuvos mokyklų pačios svarbiausios veiklos sritys – ugdymas ir mokymasis, pagalba mokiniui. Ir tarptautinių, ir nacionalinių mokinių pasiekimų tyrimų duomenimis, Lietuvos mokinių mokymo(si) rezultatai netenkina švietimo bendruomenės ir visuomenės lūkesčių. Šalyje daug mokinių, kurių pasiekimai yra žemi, ir mažai tų, kurie geba pasiekti aukščiausius pasiekimų lygmenis. Tokia padėtis kelia uždavinius rasti inovatyvias ir veiksmingas priemones, kurios padėtų pagerinti kiekvieno mokinio pasiekimus, sukurti stiprią mokyklą. Ugdymo kokybės, mokinių pažangos ir pasiekimų gerinimas – vienas iš svarbiausių Lietuvos švietimo tobulinimo uždavinių.Projekto tikslas – pagerinti 8 klasės mokinių matematikos pasiekimus. Telkiant mokyklų bendruomenes bus siekiama mokinių pasiekimų gerinimo ir mokyklų demokratinių procesų tobulinimo. Projekto metu bus diegiama inovatyvi, pažangi, dar Lietuvos mokyklose netaikyta „Lean in Team“ metodologija. Numatomi projekto rezultatai ir nauda: geresni mokinių matematikos pasiekimai; aukštesnė pamokų kokybė; stipresnis ir aktyvesnis mokyklų demokratinis gyvenimas; sustiprėjusi nuolatinės refleksijos ir nuolatinio vertinimo kultūra mokyklose; aktyvesnis tėvų įsitraukimas į ugdymo procesą; pagerėjęs mikroklimatas ugdymo įstaigose, socialinė emocinė gerovė. Šis inovatyvus projektas – kolegialios partnerystės sinergija, užtikrinanti veiksmingus pokyčius tobulinant ugdymą vardan geresnių ugdymo rezultatų.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2017-08-04
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Taip
(2017-10-24)
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Taip
(2017-10-24)
|
60.94
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
70 658,00 Eur
Prašoma finansavimo suma:
69 244,84 Eur
Sutarties informacija
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga:
2019-09-15
Sutarties pasirašymo diena:
2017-12-15
Sutarties galiojimo pabaiga:
2019-11-12
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
44 545,76
|
43 654,84
|
44 545,76
|
43 654,84
|
Stebėsenos rodiklių pasiekimai
Eilės numeris |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse |
Pasiekta reikšmė |
1
|
Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas
|
Skaičius
|
36.00
|
89.00
|
Statistika
|
2
|
Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios mokyklos
|
Skaičius
|
3.00
|
3.00
|
Statistika
|
Paskutinė atnaujinimo data: 2025-04-23 07:50