Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas |
Klaipėdos rajono savivaldybės administracija |
Savivaldybė |
Klaipėdos raj. |
Priemonė |
Prioritetinių turizmo plėtros regionų e-rinkodara
|
Prioritetas
|
5 PRIORITETAS. Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos
|
Kvietimo kodas |
05.4.1-LVPA-K-808-01
|
Klaipėdos regionas – išskirtinė mūsų šalies teritorija, išsiskirianti prieiga prie Baltijos jūros, Lietuvos ir užsienio šalių turistų pamėgtais kurortais ir teikiamų turizmo paslaugų įvairove. Savivaldybės turi didelį įdirbį plėtojant savo turizmo produktus (kasmet Klaipėdos regione apsilanko apie 22 proc. visų Lietuvos turistų), tačiau įdirbio ir rinkodaros priemonių pozicionuojant regioną kaip turizmo vienetą vis dar trūksta.Įgyvendinus projektą bus sukurtas e-rinkodaros priemonių (internetinės svetainė, mobilioji aplikacija, socialinių tinklų ir elektroninių laiškų rinkodara, edukacinis-pramoginis žaidimas, reprezentacinio filmo, nuotraukų sukūrimas, e-rinkodaros komunikacijos planas) kompleksas, formuojantis Klaipėdos regiono savivaldybių, kaip Vakarų Kranto krašto, įvaizdį. Komplekso priemonių įgyvendinimas padidins Vakarų Kranto gamtos ir (ar) kultūros paveldo objektų žinomumą ir lankomumą .
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2016-03-18
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Taip
(2016-06-02)
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Taip
(2016-06-02)
|
67.00
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
341 175,14 Eur
Prašoma finansavimo suma:
289 998,68 Eur
Sutarties informacija
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga:
2018-10-01
Sutarties pasirašymo diena:
2016-07-29
Sutarties galiojimo pabaiga:
2018-10-29
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
313 115,64
|
266 148,29
|
140 388,03
|
119 329,82
|
Stebėsenos rodiklių pasiekimai
Eilės numeris |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse |
Pasiekta reikšmė |
1
|
Įgyvendintos turizmo rinkodaros priemonės
|
Skaičius
|
6.00
|
6.00
|
Statistika
|
Paskutinė atnaujinimo data: 2025-07-11 07:50